Nod 26 augustus!

@xCy Wauw gefeliciteerd!! Je had al paar keer bij mijn topics gereageerd over jou verhaal dus super om te horen dat je nu een positieve zwangerschapstest hebt. Geniet ervan!
Ik ben vanacht ongesteld geworden. Toch een teleurstelling maar ook goed dat ik nu geen stress heb voor mn bruiloft  en hopelijk hoor ik vrijdag van de gynaecoloog dat ze me verder gaan onderzoeken. 

@PatriesN dankjewel!
Balen dat je eigen menstruatie is doorgezet. Ik hoop dat de gyn je gauw kan helpen.

Elize : Heel veel succes meid! 
xCy : Hartelijk gefeliciteerd ! :) 
PatriesN : Zo spijtig, hopelijk kun je je nu voor de volle 100% focussen op je bruiloft. Alvast gefeliciteerd. 
+ Veel succes bij de gynaecoloog. 

Momenteel ben ik 3dagen na NOD nog niet ongesteld, maar ook nog geen positieve test. 

Hi dames, ben ik weer....
heb vorige week een heel licht streepje gezien op de test en inmiddels 4 dagen overtijd maar nog geen positieve test in handen gehad... Word er nu wel een beetje gek van☹️ heb een korte LF dus neem aan dat de HCG dan ook later aangemaakt wordt, of niet? Heeft iemand ervaringen met korte LF en pas later positief testen? 
Heb wel echt zwangerschapssymtomen. Gisteren een paar keer bijna een meeting uit willen rennen wegens misselijkheid ? icm met uitblijven van mn menstruatie kan het bijna niet anders dan dat het raak is. Pffff word zo gek van die onzekerheid ?

Hoi KS,
Hopelijk heb je snel die positieve test in handen! Zelf weet ik niet wanneer of hoe sterk er HCG wordt aangemaakt.
Ik was vandaag 5 dagen overtijd. Gisteren zelfs bloed gaan laten afnemen omdat ik zo misselijk was en echt last had van mijn borsten en rug. Mijn HA was zelfs vrij positief, maar zo juist zijn ze er spijtig genoeg toch nog doorgekomen. Ik ga dus door naar de volgende ronde. 

@liefje We zitten in hetzelfde schuitje, ik ben zojuist ook ongesteld geworden... Maar had er al wel een beetje rekening mee gehouden maar toch een lichte teleurstelling ☹️ hoeveelste ronde wordt dit voor jullie? 

KS  : Snap ik, was er zelf ook heel erg van aangedaan. Wij gaan nu naar de 2de ronde. Dikke knuffel voor jullie ! 
Wel reeds sinds maart helemaal pilvrij, dus kwam het zeker en vast niet door het ontpillen. 

Terug
Bovenaan