Nod 26 augustus!

-KS, ik had exact dezelfde schaduw vorige week! Nu duidelijk een plus en bevestiging na bloedname. Best morgen of overmorgen nog eens terug proberen! Maar ik zie wel degelijk iets hoor!

ChaCha Thanks voor je reactie! Oooh dat belooft wel veel goeds... maar wil ook niet te enthousiast worden want ik lees dat die testjes wel eens vals positief zijn... ☹️ Welke test gebruikte jij? Nam net een clearblue test (geen Digital) maar die gaf niks aan. Dit was dan ook geen early test maar eentje die ik eigenlijk pas over 2 dagen kan doen. Ook las ik in de bijsluiter van de Kruidvat test dat de lijn even dik moet zijn als die andere lijnen...

pffff wil zo graag blij zijn maar ook mezelf behoeden voor teleurstelling...

Ook die van Kruidvat hoor, dezelfde als jij.. ik snap je gevoel wel, had net hetzelfde! Testen van cb hebben veel meer hcg nodig dan die van Kruidvat, ik had mijn licht positieve test al 3 dagen voor nod. Ik zou voor de zekerheid morgen ofzo nog eens testen!
veel succes in elk geval!

Oh jeetje dan wordt het wel heel spannend allemaal... super bedankt voor je reactie ik ga snel weer testen. ???

KS ik heb enkele maanden geleden dezelfde test gehad en die was vals-positief. het streepje zat niet in het midden maar wat naar links en werd na afleestijd steeds donkerder (binnen afleestijd heeeel licht streepje). Ik heb met dezelfde urine nog andere earlytests gedaan en die waren allemaal negatief. Twee dagen later ongesteld. Ik wil moet je hoop de grond in boren maar ik was zelf zò teleurgesteld dat ik iedereen wil waarschuwen voor deze kruidvasttests. Kwam op internet soortgelijke ervaringen tegen van dit merk. 
het kan natuurlijk heel goed dat hij bijjou wel echt positief is, ik duim ervoor! 

Dank je voor je reactie! Ik lees idd veel negatieve recensies over die test dus ben ook nog niet heel enthousiast... morgenochtend nog een andere test doen en anders vrijdag weer mits ik nog niet ongi ben. Vind het zo vervelend hè waarom zouden ze die testen nog verkopen als ze zo vaak vals positief zijn? 

Ah gefeliciteerd voor de twee zwangere dames. Wat fijn dat jullie een positieve test hebben. 
Ik ben vandaag gestart met injecteren. Dus ga deze topic verlaten en eens kijken of er mensen zijn die dit ook doen
Het allerbeste gewenst voor iedereen. Sterkte en succes en hopelijk veel geluk.
Liefs

Whaaaaaaa!!!!! Ik ben zwanger! Super spannend. Een half jaar geleden had ik een BBZ en verloor ik mijn eerste zwangerschap en linker eileider.
Vandaag, 1 dag vóór nod, een positieve test! Ik dacht het al, een week al af en toe misselijk en rommelige onderbuik. Vannacht werd ik wakker en had ik test drang, ik werd heel zenuwachtig en ja hoor, positief!
Héél erg spannend, ik hoop dat het op de goede plek zit en daar mag blijven..

Terug
Bovenaan