NOD 26 augustus.

A

Anoniem

Guest
He meiden wie van jullie heeft haar NOD rond 26 augustus. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat en hoop dat we gezellig kunnen kletsen op het langdurende wachtbankje.

Liefs Linda

Nou, wij dus ook de 26e

Nu de klusweek dus.......

Zijn in jan 2005 gestopt met de pil, eerst tot mei 2005 mei condoom om
de hormonen uit het lichaam te krijgen (hadden toen geen idee dat het
zoooo lang zou gaan duren) en afgelopen winter wegens
werk/prive-situatie tijdelijk weer met condoom, om iniedergeval mijn
lichaam pil-vrij te laten zijn.

(hadden eigen bedrijf, deze verkocht en wilde eerst weer een baan, daar
een zwangere niet zo snel aangenomen zal worden, denk ik)

Inmiddels dus al geruime tijd bezig.

Heb de afgelopen weken net de ouders ingelicht dat we ermee bezig zijn.

Had nl altijd geroepen; geen kinderen en zijn nu helemaal blij dat er toch een kans

bestaat dat ze opa en oma worden.

Ik ben nl enigst kind en mijn man heeft nog een broer, maar zijn
vriendin is al een stuk ouder en wil geen kinderen en dat is echt zo;
zij zullen misschien hooguit voor een adoptie gaan.

En mijn ouders zijn ook helemaal happy. Mijn mams is nl ernstig ziek en
zo bestaat er dus een kans dat zij toch een kleinkind misschien zal
krijgen.

Ondertussen zijn zij happy,maar bij ons wil het dus niet vlotten...

Toch willen we nog niet naar de huisarts, daar het natuurlijk ook spanning en stress kan zijn dat ik nog niet zwanger ben.

Zaak te koop, mijn mams, verkoop-afhandeling van de zaak wat niet
vlotten wil (koper blijkt zijn geld aan een familie-lid in het
buitenland geleend te hebben en heeft nu geen geld meer om ons te
betalen, loopt via de advokaten. Hij draait nl al wel maar betaald ons
de overname niet. Het lijkt allemaal zo simpel; zaak kopen en dus
overname betalen, maar dat het niet zo simpel ligt weten we nu, hebben
wij weer!!!)

Stress kan dus ook een behoorlijke storings-factor zijn.

Toch hoop ik dat het nu eindelijk deze maand raak zal zijn!!!

Zal dan omstreeks 07 mei 2007 uitgerekend zijn.

EN wij hebben wat met data; 01-01 officieel bij elkaar; op 30-04 gaan
samenwonen, 20-05-2005 getrouwd, dus dit zou wel leuk zijn.

En daarbij is 13-05 mijn mams jarig, hoop alleen niet op die dag te bevallen, laat het dan wel eerder opwekken haha ha.

Zijn zelfs al uit over de namen en theme van de kamer; winnie the pooh,
kan voor zowel jongens als meisjes met rood als hoofdkleur van de kamer
en hebben zelfs al wat spulletjes...

Erg he..........

EN jij?

Sorry voor het lange verhaal.

Zou wel leuk zijn, zo samen tegelijk zwanger......

Dien

He hoi,

Wij zitten nu in ronde 4 en ik hoop dat dit de geluksronde wordt. Jemig wat hebben jullie al veel voor de kiezen gehad. Je ouders zullen we heel erg blij zijn dat jullie bezig zijn zwanger te worden. Hopelijk heb je nu wat minder stress en gaat het deze maand wel goed en ben je ZWANGER. Mijn moeder weet het wel mijn vader nog niet ze zijn gescheiden niet dat ik geen goede band met mijn vader heb maar, dit heb ik toch eerst aan mijn moeder verteld. Mijn schoonouders weten het sinds deze vakantie ook dit kwam omdat ik een leuk antiek hobbelpaardje had gezien mijn vriend zei koop hem maar maar, ik durfde niet je weet immers niet of het gaat lukken. Toen we hierover aan het praten waren was mijn schoonmoeder er ook bij nou en toen wist ze het ook. Ze heeft al 5 kleinkinderen dus ze reageerde gewoon. Voor mijn ouders zou het de eerste zijn. Mijn vriend en ik zijn 12 jaar bij elkaar en willen ook graag trouwen we hebben nog niet echt een datum maar, deze vakantie hebben we wel besloten het te gaan doen. Ik wil graag in het voorjaar trouwen maar als ik zwanger ben dan loop ik daar met een dikke buik en dat is ook niet echt alles. We zien wel we proberen eerst maar zwanger te worden.

Liefs Linda

Hoi,

Ik sluit me bij jullie aan.
Ik heb 24 augustus mijn NOD.
We zijn pas net gestopt met de pil. En we hebben al een meisje van 2 jaar en 3 maanden.
Van haar was ik de eerste maand al zwanger na het stoppen met de pil. Misschien lukt dat nu weer.

Ik ben nog niet bezig met namen. Was de vorige keer een ramp. Toch leuke namen gevonden.
De babykamer blijft het zelfde. Alleen nieuwe vloerbedekking vanwege een lekkage.
Mijn meisje krijgt straks een echte meiden kamer met veel roze.

groetjes, Ikky

even deze topic weer naar boven halen hoor!!!!!!!!!!!!

Liefs Linda

Ha Meiden,

mijn nod ook rond 26...pfff wat duurt dat wachten lang hè! ik heb 3 schoonzusjes die alledrie nu 8 weken zwanger zijn...en dan komt je verlangen juist weer in alle hevigheid boven...ik zit nu in ronde 19, het duurt zooooo lang!!!! ik hoop echt dat het deze keer raak is! we hebben goed geklust van de maand, dat doen we eigenlijk altijd wel...
maar weten doe je het nooit hè! maar niet de moed verliezen..
ik zal voor ons allemaal duimen, en dan hopen dat we allemaal door kunnen naar het zwanger forum!!!!!!!!succes meiden, liefs en een dikke knuffel, Em

Hoi,

Ik ervaar het nog niet als wachten.  We zitten pas in de 1e ronde voor nummertje 2.
De 24ste als het mijn dag is (volgens de pil ciclus,  je moet je ergens op vast bijten)
Dan zullen bij mij wel de zenuwen komen.
Hebben jullie al ideeen wanneer jullie willen gaan testen??

groetjes, Ikky

hier nog iemand 26e nod...

Ik WIL er niet mee bezig zijn maar ja.........dat lukt niet helemaal...
WIj zijn met pil gestopt in dec 2005. we hebben een meisje van net 2 jaar.In dec vorig jaar rechter eileider en eierstok verwijderd met 2 cysten die te zwaar  en te groot  waren geworden (zaten aan eierstok)met spoed opgenomen en geopereerd.

Ik loop hierdoor  onder controle vd gyn ben vorige maand geweest en moet in okt terugkomen.(heb al meerdere operaties gehad aan  de  nu weggehaalde eierstok)  mocht het nog niet gelukt zijn zoals hij het zei kom ik dan op lijst voor operatie (zitten veel verklevingen om baarmoeder en eileider en waarschijnlijk ook in eileider dus hopen als het zo is dat ze die dan kunnen schoonmaken)

meiden het lijkt iedere maand langer te duren (het aftellen) pffff en ik ben normaal erg nuchter maar ja....dit is ook de eerste maand dat ik het zo zwaar heb met aftellen...de laatste maanden had ik daar alleen de laatste 2,3 dgn last van....
maar ik moet ook eerlijk zeggen ik voel me ook erg lusteloos...heb vandaag weinig tot niks gedaan (voor zover mogelijk met een kindje van 2 haha)
Ik ben gewoon dood en doodmoe....
ik wijt het aan het weer, want om nu al vermoeidheidsklachten te hebben van een evt zwangerschap dat wil er bij totaal niet in..

ps bij mijn vorige zwangerschap waren mijn klachten voor de NOD veel plassen en gevoel van blaasonsteking (urine was schoon paar dgn later test positief!! volgens dokter kwam dat door bandenpijn, ik was daarvan onder de indruk bandenpijn voordat je het ook maar kan weten dat je zwanger bent...) en ik had het extreem warm, in november liep het zweet mij over rug en borst   terwijl iedereen het koud had liep ik met jas open ...
de pijnlijke (!!!!!) borsten kwam pas in 5e week.....en dat was echt wel duidelijk hoor!!! (((((AUW!!!!)

beetje lang verhaal maar ja maakt het wat persoonlijker he...

nou in ieder geval gezellig op het wachtbankje

Terug
Bovenaan