NOD 26 augustus.

Hoi dames,

Ik zit ook nog steeds op de tribune. Ben onregelmatig, maar morgen is voor mij dag 35, heb het niet kunnen laten en afgelopen woensdag getest, maar deze was negatief. Dus ik blijf gezellig met jullie waten totdat de rd komen of een positieve test. Maar het kan nog wel twee weken duren voordat er voor mij uitsluitsel komt!
Spannend hoor, dat wachten.
succes iedereen, liefs Rannie

ook ik zit nog steeds op de wachtbank, maar voel me al twee weken rot
met van alles en nog wat aan klachten. 2 testen gedaan, beide negatief.
had cyclus van 6 weken, zit nu dus '1 week overtijd'.

maar, al die klachten van zere buik, opgezette darmen, zere rug, zere
borsten enz. horen ooooook allemaal bij ongi worden. En daarom geloo ik
er niet zo snel meer in,

en houd ik het er maar op dat mijn onig door de vakantie gewoon op de huppel is...

alleen hoelang ik dat volhoudt? k weet niet...

M

Hallo,

Ook ik zit nog steeds te wachten. Ik heb mezelf voorgenomen, pas te
gaan testen een dag na mijn langste cyclus dag. Dat is pas woensdag. Ik
weet het af en toe niet meer. Ik heb al een week pijnlijke tepels en
ben sinds 2 dagen ook misselijk ( ´s morgens) Voor de zekerheid heb ik
sinds vandaag een tampon in, zodat ik niet opeens overvallen wordt door
bloedverlies. Maar toen ik mijn   tampon net uit deed zat er
bruinig slijm op, dus ik denk dat dat de eerste voortekenen zijn van
mijn ongi

We wachten maar weer onzeker af wat er gaat gebeuren.

succes iedereen met wachten

hallo allemaal,
ik ben vandaag voor het eerst hier, ik volg jullie nou al een tijdje, maar heb nog nooit gereageerd. tot aan nu, ik merk wel we zijn allemaal wachtende, morgen moet ik ongi worden. we zijn al een tijdje bezig, ik heb al een pot foliumzuur op, en dan vergeet ik er ook nog wel eens 1. ik hou mij erg veel met het zwanger worden bezig. vorige maand had ik zelfs al last van overgeven, en vreselijke zuurbranden.
vanaf vorige week heb ik verschrikkelijke zere borsten, en ook verbaas ik mij dat ze dikker en steviger zijn dan normaal wanneer ik ongi moet worden. verder heb ik telkens steken in mijn onderbuik. maar sind vanavond heb ik echt het gevoel van shit ik word weer ongi ik voel het gewoon. ik durf ook bijna niet meer te hopen, en dat terwijl er van jullie er al langer op wachten, voel ik mij dan best wel schuldig.dan ben ik wel erg ongeduldig. maar ja wij willen het graag, en overal om mij heen zie ik weer van die zwangere buiken. daar word ik best een beetje sikkeneurig van.
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook een dikkere buik gekregen, sommige mensen kijken mij gewoon al aan. hebben meer van jullie daar last van? sinds je gestopt bent met de pil, last van groeien, nou ik zie vast wel een reactie van 1 van jullie groetjes een hangend   bloempje_1

mari jee een week over de 6 wkn cyclus heen??
 OOew wat spannend zeg!!!!!!
Wat zou het mooi zijn he??!!

petra, het hoeft natuurlijk niet he je had al wat kwaaltjes dus wie weet is het innenstelingsbloeding(heb ik nooit gehad bij eerste maar hoor er hier wel veel dames over)

bloempje niet hangen, het is zenuwslopend ik weet het, en bij mij is het extra pittig omdat de kans niet groot is...en zitten al in ronde 8.
Maar neemt niet weg dat wanneer een ander in ronde 1 zit minstens zo zenuwachtig kan zijn!!!!!!!!!!!!!

Er komt veel op je af hoor...

Hoelang zijn jullie bezig???

pffffffffffff

8 sept trouwen wij en we gaan 10 sept naar rhodos wat zou het een mooi huwleijkscadeau zijn!!!!!!!!!

Liefs Elora

voor elora,
ik weet niet of dat voor mij bedoeld was omdat ik de naam petra ook zag staan, maar dit is onze 3e ronde maar het lijkt al veel meer. dat weegt natuurlijk niet op tegen jou, maar ja voor iedereen duurt wachten lang groetjes bloemje_1

helemaal mee eens bloem
wachten duurt in zulke situaties errrruuuug lang    ...pffffffffffffffffffffffffffff

blijven duimen

gr elora

Terug
Bovenaan