NOD 26 augustus.

Hoi Elora,

Is dat trouwens je echte naam?? Erg mooi!!
Maar eeh, wat heb jij een K tijd achter de rug zeg met je eileiders en baarmoeder.
Hopelijk geeft je lijf nu aan dat je zwanger bent!
En dat jullie straks 2 kindjes mogen hebben.

Zetten die verklevingen dan niet door tijdens een zwangerschap??
Oh shit, wat stel ik nu weer voor een vraag zo wordt je nu hartstikke zenuwachtig. Helaas wint mijn schieuwnierigheid het en laat ik de vraag staan.

Ik hoor graag van je!

groetjes, Ikky

Jip, ook ik heb m'n NOD op 26 aug. Is inderdaad ver weg. Wat gaan die dagen dan langzaam voorbij zeg. Vind het moeilijk om dan geduldig af te wachten met een testje totdat ik echt overtijd ben.
Zal al beginnen te duimen voor iedereen. Succes!!!

liefs Ilona

HOI IKKY

nee Elora is niet mijn echte naam is een nicknaam dus, ik ben nogal een flapuit op internet en dus is het bescherming tegen mezelf dat evt bekenden van mij mij hier niet zomaar herkennen :)

pff ja de vraag is hoe een zwangerschap zou kunnen gaan verlopen mbt de verklevingen..gevaarlijk is het niet anders had de gyn dat we lgezegd, maar mijn moeder (kraamverzorgster)heeft me ook al lichtjes gewezen erop dat dat nog wel s wat probleempjes kan geven.....tja ik hou me daar niet teveel mee bezig ik moet immers eerst maar eens zwanger zien te raken :):):):):)
Nogmaal gevaarlijk zal het niet zijn want ik zie de gyn regelmatig en die heb ik daar niet over gehoord...maar ik zal toch onder controle vd gyn blijven en in ziekenhuis moeten bevallen dus er zal goed op me gelet worden.
Er is gewoon veel gebeurd tijdens mijn vorige zwangerschap en na de keizersnede vandaar dat ik nu en ook in zwangerschap goed onder controle blijf!!
Ik heb gelukkig een hele fijne gyn die veel geduld heeft en een goed portie humor !!!

gr elora

Hoi Elora,

Hopelijk wordt je snel zwanger en houden ze jou goed onder controle!

groetjes, Ikky

hoi

ik sluit me ook bij jullie aan
mijn nod is  op 24 aug.
dus dat is nog lang wachten
ik hoop het we zijn nu 1 jaar bezig voor de 2 de
we hebben al een dochtertje van twee jaar.
dat ging toen harstikke snel toen was ik binnen twee maand zwanger
maar we zien wel

groetjes mir

Hoi,

Mijn NOD is 27 augustus. Fijn hè, het wachtbankje. Voor ons is het ronde 3. Als het goed is zijn we nu in onze vruchtbaarste dagen... dus klussen maar (hihiihi).
We houden elkaar op de hoogte.

Liefs,
Lei

Mijn NOD is rond 27augustus. Spannend he.
We zitten in de 4de ronde.

Hoi allemaal,

Tja daar zitten we op het wachtbankje...
Wij hebben deze maand niet veel kunnen klussen omdat ik nu al dagen loopt te snooteren, hoofdpijn en koorts heb en sinds vanmiddag heb ik geen stem meer.
Gelukkig kunnen we hier kletsen vanaf de pc en kunnen mijn stembanden hopelijk snel herstellen.

groetjes, Ikky

Terug
Bovenaan