NOD 26 augustus.

Hoi allemaal,

Hier nog iemand. Mijn NOD is 28 aug. We zitten nu in de klusweek. Heb zelf het idee dat m'n eisprong al is geweest. Maar we moeten nog maar even doorzetten. Gebruiken jullie ook ovulatietesten of de thermometer? Wij nog niet.
Wij zitten nu in de 4e ronde.
Elke keer weer spanend.

Succes allemaal.
Yogo

Hoi,

Ook mij NOD is op 28 augustus. Heb in het weekend flink geklust, maar daarna zo pijn in mijn buik, zowel links als rechts. Denk dat dat de eisprong was, maar dat duurt toch geen 3 dagen?
Vandaag gaat het beter. Ik heb bij babybrabbel testen gekocht die al 4 dagen voor nod te gebruiken zijn. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig. Eerste zwangerschap was ook gelijk raak en tweede ook alleen toen heel snel een miskraam.

Gr

Ik gebruik geen ovulatietesten.

Ik voel iedere maand heel duidelijk mijn eisprong sinds de operatie....en dat duurt meestal een kleine 3 dgn met af en aan pijn....de hele tijd zeurt het in mijn buik en met pieken echt pijn...vrijen is dan eigelijk ook geen optie omdat ik er zo last van heb..

heb dit de gyn voorgelegd en die zei dat dat helemaal geen drama was want je eisprong is dan vaak al geweest...het gevoel geeft dus niet aan dat je nu meteen moet vrijen ....

Zijn tip die hij mij gaf :

let op je afscheiding zodra die plakkerig word en je er draadjes van kunt trekken tussne je vingers ben je vruchtbaar....

ja nou hij zal het wel weten he, ik houd het nu sinds 2 mnd in de gaten en eerst is inderdaad mijn afscheiding draderig en 1 a 2 dgn later komen de 3 middenpijn dagen...

grappig want nu ik erop let is de afscheiding inderdaad steeds anders..

dus ja waarom een ovulatietest als je lichaam het zelf aangeeft???

En nu maar hopen dat het deze maand gewerkt heeft...mijn buik is wel wat onrustig, somds gevoel of ik ongesteld moet worden,ben erg moe maar ja wie niet met dit weer??!!!

Nog 9 dgn..........pfffffffffffffffffffffffffffffffff

Hoi allemaal,

Ik kom ook maar ff bij jullie op het bankje zitten. Heb op de 26e mijn NOD en zit in ronde 3... Ik kan ook aan mijn slijm zien wanneer het ongeveer zover is en had dat   deze maand rond de 10e... Heb rond die dagen goed geklust, dus hoop dat het deze keer raak is! Maar ja, dat wachten he?? Ik heb mezelf beloofd dat ik niet eerder ga testen dan dat ik twee dagen overtijd ben, dus... nog 11 dagen te gaan, hihi...
Nou ik wens iedereen veel sterkte met wachten, en blijf deze topic zeker goed volgen....

Groetjes!

pfffffffff mensen kinderen,

hoe gaat het met jullie??
Ik kan er niks aan doen maar ik ben er deze maand wel heeeel erg mee bezig...
Dat wil ik eigelijk helemaal niet want dan duurt het wachten zo lang...
Ben nog steeds moe, erg warm steeds en best wel kribbig, ook voelt het van onderen anders aan, mn baarmoeder is steeds lichtjes aanwezig en soms heel duidelijk..
Maar ja ik ben er nu dus ook meer meeb bezig dus tja dat zal ook invloed hebben...

Normaal heb ik dit de laatste 2 dagen (vorige x niet trouwens alleen halve dag voor ongi er meer mee  bezig)

Nu sluipen de dagen voorbij, iets in mij zegt dat het raak is...maar ja ik wil daar dan ook weer niet aan toegeven want wat zal de klap hard zijn  als het niet zo is...

Ik snap er echt niks van, ik ben gelukkig met wat ik heb en toch spookt het deze maand iedere dag een paar x door mijn hoofd....

Normaal ben ik de nuchterheid zelf...maar ja ok dit is dan ook ronde 8 en in okt staat afspraak bij gyn dus misschien ligt daardoor de druk onbewust wel wat hoger bij mezelf..

Ok ik probeer te relaxen, bovendien trouw ik 8 september en 10 sept vliegen we om 5.30 uur naar rhodos en ik moet me (net als de vorige maanden ) daar maar ff mee bezig houden he!!!!

Nou dames hoe hebben jullie het??

Hoi Elora,

Ik heb nu al de hele week een zware verkoudheid veel hoofdpijn, buikpijn, moe zo moe en misselijk.
Ik heb nooit zo lang ergens last van. de laatste X dat ik me ziek melde op mijn werk was 6 jaar geleden voor een kaak ontsteking.
Ik denk nu ook dat het raak is. Ben al dagen met niets anders meer bezig in mijn hoofd. Mijn buik lijkt wat stakker en de pijn zit onder in mijn buik.
Wat duurt dat wachten toch lang pfff. En ik had me voor genomen om pas volgende week zaterdag te testen. dan is mijn meisje van ruim 2 uit logeren en kunnen mijn man en ik samen de test doen.
Maar of ik dat vol ga houden??? Mijn NOD is komende donderdag.

Probeer jij maar lekker aan je bruiloft te denken en daarna aan je vakantie! Heerlijk voor uitzicht!

groetjes, ikky

Ik merk dat heeeeeel veel mensen nu aan het klussen zijn. Hebben jullie een lange cyclus?? 31 juli was mijn eerste ongidag en heb een cyclus van 28 dagen. Mijn klusdag was verleden week in het weekend en de 14de was eisprong, maar heb het als het goed is nu 1 dag eerder gehad.

Gr Carmen

Het wordt wel erg druk zo, want ook ik kan zondag de 27e testen...vorige maand dacht ik echt zwanger te  zijn. Ik was er ook echt onwijs mee bezig. Dat was overrigens de eerste ronde. Ik voelde me op en top zwanger....toch ongi geworden, dus ik ben erachter dat mijn lichaam me heel goed in t ootje nemen. Probeer dus nu gewoon rustig af te wachten en geen signalen te herkennen.....
succes meiden met de laatste paar dagen in spanning zitten..
groetjes bmn

Terug
Bovenaan