NOD 26 augustus.

hallo meiden mag ik er ook bij komen zitten?? op het wachtbankje???
mijn NOD is 29 aug. ik heb afgelopen maandag mijn ei gehad volgens ovutest. maar ik heb er deze keer geen last van gehad. de vorige paar maanden voelde ik hem ook.
wij zijn begonnen sinds juni 2005 en zitten nu in ronde 14 of 15 ben de tel kwijt.
we zouden afgelopen ronde naar de HA maar die heeft vakantie tot 20 aug dus pikken we er nog een ronde bij en als het nu weer niet raak is maak ik een afspraak. en willen we ondezocht worden.
dat vind ik dood eng maar wil weten waar we aan toe zijn.

meiden sterkte met wachten
liefs wilma

Hoi!!

Ik wil even alle meiden op het wachtbankje heeeel veeel succes wensen...jullie kunnen langzaam beginnen met aftellen!!
Ik moet nog wat langer,heb mijn nod pas rond 12 september...maar ik zal ontzetend hard voor jullie gaan duimen!!
Het wordt weer tijd dat er wat dames naar het zwanger zijn forum verhuizen...haha!
Ik gun het jullie allemaal!!

Heeel veel succes
Liefs,Swinnie

Hoi dames,

Wat duurt het wachten deze ronde weer lang he. Nog 7 daagjes en hopelijk mag ik dan testen. Hoe gaat het verder met jullie hebben jullie al klachten. Ik heb wel wat klachtjes maar ja die heb ik wel vaker gehad dus ik wacht maar rustig af. Vandaag heb ik alleen zo zeurende pijn in mijn darmen en ik kan haast niet naar de wc . Kent iemand dit? Nou ja hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.

Liefs Linda

tja ik dus mezelf voorgenomen om ff met iets anders bezig te zijn en vanmiddag lukte dat ook aardig :)

Maar vanavond heb ik toch last van een zeurend gevoel in mijn buik!!!!!! En het zijn absoluut mijn darmen niet!!!!
Het is net of ik ongi moet worden, ik heb dit al een paar dagen maar vanavond is het wel heel erg!
Ik weet het ik moet me nergens op vast pinnen, en doe het ook niet maar dit heb ik normaal nooit hoor.

dit is  niet normaal voor mijn lijf, meer als een week voor nod, ik heb het al  sinds vorige weekend  alleen nu is het heel erg aanwezig...
Mijn baarmoedermond is ook behoorlijk laag, meestal zit ie veel hoger (behalve rond vruchtbare periode)

Ook heb ik het steeds warm en vandaag wel heel erg, had zo'n kleur op mijn wangen met als resultaat hoofdpijn vanavond.
Aan mijn borsten voel ik weinig verschil en moe ben ik best wel heel erg de hele week al.maar weer slecht in slaap kunnen komen.

OO meiden ik wil er echt niet zo mee bezig zijn maar ik het zware zeur gevoel is zo duidelijk aanwezig en ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn!!! dat kan ik wel onderscheiden van elkaar door de problemen die ik met mijn darmen en de problemen die ik heb gehad met baarmoeder en eileider+eierstok.

Kortom lang verhaal maar ooo heb gewoon zin om een kruik tegen mijn buik aan te houden...Ben altijd regelmatig geweest alleen de laatste 2 mnd 28 dgn ipv 30 dgn , denk dat dat komt omdat het van binnen nu op orde is sinds de operatie.

Nog een week wachten dames...

Hoe is het met jullie ergens last van?

Hallo allemaal,

Ik werk vandaag een dagje heerlijk in onze tuin. Wauw wat een afleiding.
Ben nog steeds erg moe en rust nu even uit achter de computer.
Nog een paar nachtjes slapen en hopelijk veel afleiding en dan is het donderdag.

groetjes, Ikky

Hallo allemaal!

Ik kom erbij zitten op het wachtbankje, mijn nod is volgende week zaterdag of zondag.
Wat duurt zo'n week lang he..
Dit is ronde 2 en heb sinds vandaag blauwe aders op mijn borsten. Heel vreemd! 1ste kenmerk? hoop dat het zo is..

Kussies ssuss

schuif maar een stukje op, op dat bankje, dan kan ik er ook nog bij. en
het vervelende is dat ik nooit weet wanneer ik ongi ga worden...

dus wanneer ik testen moet? had rond 6 aug eisprong, en voel me nu al
een poosje rot, maar ben ook bang dat ik inderdaad ook mezelf voor de
gek houdt...

ga volgende week maar weer testen.

Het rondspankeren op dit forum is erg leuk, maar doet soms ook geen goed aan 'het er niet teveel mee bezig zijn"...

succes allemaal!

M

Terug
Bovenaan