NOD 26 augustus.

he Demi,

jij ook al 2 dgn eerder?

Balen!!! Op naar de nieuwe ronde en hopen dat het daar raak mag zijn!!!!!!!!

gr Elora

Hoi,

Ook ik kom me toevoegen aan het rijtje wachtenden.
Wij zijn al sinds 2004 bezig om zwanger te raken en ook mijn nod is 26 augustus.
Dus nog een dagje in spanning wachten.
Deze week ook bij de huisarts gweest en we hebben het eerste onderzoek achter de rug

groetjes carola

Jaja bijna zover..

Voor diegene die naar de volgende ronde gaan, veel succes en hopelijk is het de volgende ronde raak!

Voor diegene op het wachtbankje:  ik duim voor jullie!

Ik zit ook nog op het wachtbankje, tussen a.s za/ma is ook mijn nod, vorige  week maandag (dus een week voor mijn nod)  kreeg is bloedingen maar dat is nu gelukkig over was echt weinig, hoop zelf dat het innestelingsbloeding was.  

xxx ssuss

suss van harte!!!!!!!!!!!!!

En jullie dames????

vandaag van mij nod, maar niks te bekennen nog, maar goe dat kan kloppen meestal zet het 's avonds door...

maar eerlijk is eerlijk de laatste 2 keren werd ik op dag 28 ongi en de maanden daarvoor op dag 30, dus het blijft zowieso tot maandag spannend....ik ga nog niet testen we hebben een logee dus dat vind ik niet echt fijn(vriend van husby)

dus als er niks te bekennen is word het waarschijnlijk dinsdag....

hier nog niks te bekennen, ik had het gitseravond verwacht zoals de andere maanden, maar nog niks, nu kan het nog komen omdat ik va half dec (rechter eileider en eierstok verwijdering)op 30 dgn zat en de laatste 2 keer op 28 dgn,

Het plassen heb ik wat minder last van.
mijn maag knort eerder als normaal.
Maar goed we moeten geduld hebben.

Heb net getest en daar kwam een - uit, (cb).
Maar ook dat zegt me niks want bij eerste zwangerschap dag van NOD niks te zien 2 dgn later een vage streep, maar dit was met huismerktesten, dacht heb een cb die is goed gevoelig toch maar doen.

*zucht*

we moeten geduld houden he.

Hoe ist met jullie???????????????????????????????//

hallo,

ik moet nog 2 dagen w88 en misschien nog wel langer.
Weet niet precies wanneer en of ik een eisprong heb gehad, want ik had geen positieve ovulatietest deze maand, en uit mn temperatuur word ik ook niet veel wijzer...

Afw88 dus...

Liefs Janu, ronde 14, 2e kindje

Hoi dames,

Ik word zo moe van dat wachten. Ik heb de hoop opgegeven, want ik voel me kiplekker (soms wat moe), maar geen verschijnselen meer zoals een week geleden. Wel nog 's avonds rugpijn, maar kan ook van de menstruatie komen. Morgen is mijn nod, maar ook met de pil kwam het af en toe een dagje eerder.
Ik heb gelukkig geen zwangerschapstesten meer, wan theb ze allemaal al te vroeg gebruikt hihihi.
Ik zie het wel.

Suc6

Carmen

Terug
Bovenaan