NOD 26 augustus.

Hoi allemaal,

gisteravond heb ik een nieuwe topci geopend met nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik zou mijn 1e WOD na het stoppen v/d pil aanstaande donderdag hebben.
Gister middag kwam ineens de ongi opzetten.
Er is dus nu een plekje vrij op deze wachtbank.

Ik wens jullie allemaal een zwangerschap toe!

succes met wachten.

groetjes, Ikky

ach Ikky,

wat jammer nou..
he vervelend maar gelukkig dat je het eerder bent geworden dan op je NOD beter als overtijd(als je dan toch ongi moet worden he)

Jakkes, nou meid het is wel pas je 1e ronde   dus kop op en op naar 2e ronde!!!

Neemt niet weg uiteraard dat je het zoo graag al had gewild he :) :)

gr Elora

Wat een lijst zeg...

Ik sluit mij ook maar aan bij alle wachtenden. Ik zit vandaag op dag 28 en zou dan volgens mijn cyclus morgen ongi moeten worden. Ik zit nu in ronde 2 voor een eerste kindje na mijn mk.

Errug spannend! Succes ladies!

Gr. Vriendje

Hoi ladies,

gelukkig heb ik het afgelopen weekend veel afleiding gehad. We zijn een weekendje weg geweest met vrienden. Gelukkig heb ik er niet teveel aan hoeven denken. Gisterochtend stond ik op en had ik heel even ( kwartiertje) ontzettende zere borsten en als ik 's ochtends wakker word heb ik een heel icht griepgevoel, maar goed. Ik ga niet eerder testen dan na het weekend. Zaterdag is mijn NOD en die wacht ik eerst af. De vorige keer heb ik me ook de kop gek gemaakt en dat ga ik nu niet weer doen!
Nou, veel succes nog met wachten en niet te vroeg testen, dan wordt je vaak alleen maar teleurgesteld, er zijn er maar enkelen die het geluk hebben al ruim voor de NOD positief te testen....

Veel liefs

even dit topic weer omhoog halen, het komt nu wel aardig dichtbij......

nou dames, de echte spannende dagen zijn er bijna he...hoewel ik het deze ronde (8) het wel veel meer spannend vind als de vorige rondes...

hoe gaat het met jullie????
klachten???

Ik ben moe,moe en nog eens moe , maar dat ik al gezegd he :)
darmen zijn wat van slag sinds dag of 2 en ik moet wat vaker plassen(niet zo extreem meer als maandag maar nog wel vaker als normaal)
af en toe opvliegers en zeurend gevoel bij baarmoeder en meer afscheiding.

tsja de meeste klachten kunnen ook door het weer komen he :)
of voor komende ongi :(
ik zal geduld moeten hebben, als het voortekenen van ongi zijn zal het dit x harder aankomen als anders omdat dus al langer  voortekenen  heb (zo na de eisprong)

aarchh,

ps wanneer ik overtijd ben test ik met cb.maar dit doe ik pas zondag of maandag,daar ik altijd regelmatig ongi ben...zaterdagavond rond 10en zal het wel doorzetten...of juist niet

Hallo meiden,

mijn nod is 29 augustus. Ik zit inmiddels in ronde 14 en begin flink ongeduldig te raken! We hebben al wel allerlei onderzoeken achter de rug en alles zag er goed uit.
We hebben al een zoontje van 2 1/2.

Liefs Janu

ik maak weer plaats voor iemand anders, want ik ben twee dagen eerder ongi geworden. Helaas pindakaas, maar vol goede moed op naar ronde 4! Nieuwe ronde nieuwe kansen... De anderen allemaal toi toi toi met wachten en hopelijk is het raak....

Terug
Bovenaan