NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

Hoi Meiden,

Ik zit nu 5 dagen voor mijn nod, en hoewel de kans echt heel erg klein is dat ik zwanger ben vind ik het toch erg spannend.
Heb ik een regelmatige cyclus of niet?
Die vraag stel ik mezelf regelmatig.
Er is alleen 1 probleempje, mijn vriend krijgt last van koudwatervrees.
Nu het moment dat we voor het eggie willen gaan dichterbij komt, begint hij te twijvelen of hij echt wel wil.
Hebben jullie hier misschien ook ervaring mee, en hoe heb je dat opgelost?
Ik wil hem niet dwingen, maar vind het wel erg jammer.
Ben er zelf nameljk wel klaar voor.

Liefs Mickey

hoi mickey.

de mijne heeft daar tot nu toe geen last van.
ik hoop ook eigenlijk niet dat het komt.

probeer erachter te komen waar hij over twijfelt.
Is het de andere levenstijl die je zult moeten aanwennen, zijn het de financien? is hij bang dat hij het niet kan?
er kunnen verschillende redenen zijn. zodra je dat weet, kun je hem misschien overtuigen van het tegendeel.

ik hoop voor je dat hij snel bijtrekt.
groetjes Carina

Hoi Mickey,

Ik herken dat wel een beetje. Mijn man was ervan overtuigd dat hij geen kinderen wilde toen ik hem leerde kennen. We hebben ook heel serieus naar onze relatie gekeken of ik dan wel met hem verder wilde. Inmiddels zijn er broers en zussen die kinderen hebben en komt hij er meer mee in contact en dat helpt. Maar toen wij voor het eggie wilden gaan, leek hij zich ook een beetje terug te trekken. Ik durfde daardoor bijna niet over mijn angsten, twijfels en onzekerheden te praten. Omdat hij dan meteen zei dat we ook een jaartje zouden kunnen wachten. Maar ik heb dat wel gedaan en gezegd dat ik daar gewoon over wil kunnen praten met hem omdat we allebei bepaalde dingen eng vinden. Wat ik een belangrijk punt is, is om er even bij stil te staan waarom je zou willen wachten/uitstellen. Wat is er over een paar maanden of een jaar anders dan nu waardoor je er dan wel aan toe denkt te zijn. Je krijgt ook niet voor niks negen maanden om aan het idee te wennen.
Ik zou zeggen maak het bespreekbaar en probeer allebei je gevoelens onder woorden te brengen. En ik moet zeggen dat als ik dit forum lees, de kans ook wel heel groot is, dat het niet in een keer lukt, dus ik kan me ook voorstellen dat je niet te lang wilt wachten met proberen, omdat je niet weet hoe lang het gaat duren voordat je zwanger bent.

Nou, een heel verhaal, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.
sterkte en groetjes,
Zaz

Meiden, bedankt voor jullie medeleven.

Het argument van "we kunnen nog 9 maanden aan heht idee wennen" was nog niet bij me op gekomen.
Misschien zet hem dat aan het denken.
En inderdaad, waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat ik zwanger ben.

We gaan het er zeker nog wel over hebben.

Groetjes Mickey

sassie?
ik zie net dat je 2 dagen overtijd bent....
en?

groetjes Carina

Ik dacht ik haal hem even naar boven!

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2007 12:09:58'));

ok dames,

eens even kijken in hoeverre me de verassing tot nu toe is gelukt.
Ik heb het op een andere site gezien, en dat is een mooie opstelling om elkaar bij te houden.

Mickey79        

Carina1978        

Fleur_24        

Espritxx        

Nassoe        

Linda1981        

xnataliex        

kwinty        

Rens2005        

Jeni        

Sassie1980        

Wy2006        

Degene die er nog bij willen, geef even een seintje, dan vul ik het aan.
Nassoe: jouw cyclus is 44 en de banner gaat maar tot 39 dagen, heb je er toch tussen gezet met 39 dagen. Hoop dat je binnen die dagen wel weet of je zwanger bent of niet!

xxx

Hee sassie, hoe gaat het met je?
Ik zie net dat je 2 dagen overtijd bent.
Of heb je ergens anders op dit forum al verteld hoe het met je gaat?
Kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb.

Succes.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan