NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

hoi!

Ben ook benieuwd...
laatste ong. 31 december
cyclus ongeveer 27 dagen...
Hebben deze week goed ons best gedaan..mijn mannetje houdt het gelukkig nog steed vol
volgens de computer morgen eisprong..haha
dus wie weet...
groetjes Espritxx

Hoi meiden!

Het was weer druk gisterenavond, gezellig hoor, had net veel bij te lezen!

Even kijken hoor waar ik allemaal op wilde reageren haha;

* mijn 1e dag van de laatste menstruatie was 15 december en mn vorige cyclus duurde 44 dagen ( ben benieuwd naar de verrassing!! )

* Ik kom ook uit brabant, wij zitten tegen de belgische grens aan (+/- 30 minuten rijden)
en ja ik heb ook al weer veel zin in de carnaval, die begint hier in de regio al over 2 weken!! NOD is ook over 2 weken dus tja dat wordt afwachten.

* drinken en zwangerschap is voor mijn ook een duidelijk NEE.
Ik werk op een school waar ook FAS leerlingen (syndroom wanneer de moeder veel gedronken heeft tijdens de zwangerschap) zitten en zie dus wat (veel) drank kan doen  in een zwangerschap.

Leuk om elkar zo op de hoogte te houden, enne WY ik zal met veel nieuwsgierigheid wachten!!!

Liefs Jessy

Na 2 weken met jullie mee gelezen te hebben nu toch ook maar lid geworden.

Zal me even voorstellen. Ik ben Linda, ben 25 jaar. Ik  ben eind december gestopt met de pil. Ik verwacht als mijn cyclus normaal verloopt rond 26 jan ongi te worden. Maar rond verwachtte eisprong wel geklust je weet maar nooit.

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen?

groetjes Linda

Hoi Hoi,
Ben sinds we gestopt zijn met de pil, gaan voor een 2e kindje, al af en toe aan het kijken op deze site. Wat ik erg leuk vindt is de herkenbare verhalen en klachtjes.
Vandaar dat ik me aangemeld heb en zin heb om gezellig mee te kletsen !!
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is 1 januari, dus mijn NOD is 28 januari. Wat gaat de tijd dan langzaam hé !!

hoi hoi,

eerste dag laatste menstruatie 1 januari.
nod 28 januari.
dit is pas de eerste rond dus weet nog niet hoe mijn cyclus er uit ziet.
ik ga nu uit van 28 dagen.

groetjes kwinty.

Hoi,

Ben benieuwd hoor!!
Mijn eerste dag menstruatie was 3 januari en de laatste volgens mij op 7 januari, cyclus was bij mijn eerste kindje meestal 24 dagen. Dit weet ik nog iet zeker omdat ik pas gestopt ben met de pil.
Succes met je verrassing!

Groetjes,
Bons

Hoi Rens2005,

Hopelijke hebben we over twee weekjes een positieve uitslag op, zou wel erg leuk zijn. Hoe oud is jou 1e kindje. Ik heb een dochtertje van ruim 21/2 jaar, die zou het wel erg leuk vinden een broertje of zusje erbij.

groetjes natalie  

Hoi

Ik ben Jeni en druk bezig voor een derde kindje. 29 december was helaas de eerste dag van mijn miskraam, dus dat moet ik rekenen als de eerste dag van de menstruatie. Mijn cyclus duurt normaal 28/29 dagen. Mijn NOD is rond 25/26 januari...

gr Jeni

Terug
Bovenaan