NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

He meiden

Hoe gaat het met jullie, ben ik de enige die zich druk aan het maken is (waarschijnlijk wel hihi)?

Nog 2 weken wachten voor er getest kan worden, gaan jullie de 27e ook gelijk testen of wachten jullie af?

Liefs Jessy

wij wachten gewoon af.
misschien komt het wel omdat we nog maar net gesopt zijn met de pil.
We gaan pas na de carnaval (wordt 3de ronde) serieus klussen.

We zijn nu nog meer aan het idee an het wennen dat we ervoor willen gaan.
Er is bij ons in huis de laatste dagen meer geknuffelt ed.
Het valt me op dat we weer die verliefdheid lijken te hebben als in het begin van onze relatie.

groetjes Carina

Hoi Carina

Ik herken wat je bedoelt met die verliefdheid. Wij zijn ook (weer) helemaal dol op elkaar
sinds we voor een kleintje gaan. Ik ben benieuwd hoe lang we dit vol houden haha!
We houden het nu al bijna een half jaar vol dus we zijn goed bezig .

Slim bedacht om na de carnaval pas serieus te beginnen, je komt zeker uit brabant, hihi??

Liefs Jessy

ja, ik woon in brabant. Ik kom er oorspronkelijk niet vandaan, maar heb leren carnaval vieren.

het is niet om het drinken dat  we daarna pas serieus aan de gang gaan. het is meer dat ik hoop dan mijn lichaam een beetje te begrijpen.

dus de komende tijd veel knuffelen, fantaseren en vrijen en na die tijd... Werk aan de winkel!!! hahaha

groetjes Carina

Hoi Carina,

Ook wij wachten met klussen tot na  de carnaval.
Als alles volgens schema gaat heb ik tijdens  de carnaval mijn nod.
We zijn nu bezig aan de 3e ronde (nod rond 20 jan), ben in okt.2006 gestopt met de pil.
Gebruiken nu een condoom (wat een rotding).
Wil mijn lichaam eerst ff laten "ontpillen".
Alvast een fijn carnaval, en hou me op de hoogte hoe het met je gaat.
Succes!

Liefs Mickey

Hallo!

Nou, vanmiddag voor 'de lol' over een ovulatietest heen geplast.... 2 dezelfde kleur strepen, dus komt mijn eisprong binnen 48 uur! Dat wordt een druk weekend hahaha
Dan wordt mijn NOD dus 26 jan.

(wilde nog helemaal niet aan ovu.testen beginnen, pas na een half jaar ofzo, maar had ze tijdje geleden samen met zw.testen gekocht. Ik twijfelde heel erg of ik deze week mijn ei wel heb gehad (voelde hem vorige ronde goed) dus dacht ach, laat ik het es proberen.....toch wel fijn die testen....)

Succes allemaal!

Liefs Fleur

hoi mickey!

we doen het niet met condoom, dus het zou in de praktijk kunnen gebeuren dat ik eerder zwanger word. dat is dan heel erg leuk natuurlijk, maar is voor ons geen streven.

spannend he...
als alles normaal werkt (28dagen cyclus) ben ik met carnaval ongesteld. Dat vind ik minder, maar ja....
Maar het mooie is dat we daarna wel als een gek tekeer kunnen gaan.. hahahah.

we houden elkaar op de hoogte...
oja.. doe jij al temperaturen en ovulatietesten enzo? ik nog niet, misschien na carnaval wel.

groetjes Carina

Hoi Carina,

Ik ben nog niet met ovulatietesten in de weer, en ook niet aan het temperaturen.
Dacht dat ovulatietesten meer iets was voor als je al langer zwanger wil worden, en het nog niet is gelukt, maar sinds ik hier op het forum mee lees, valt het me op dat de meesten toch wel testen.
Om toch eens te kijken hoe het precies werkt,  heb ik wat testen besteld.
Als het goed is krijg ik ze morgen. Spannend!
Wacht eerst mijn NOD af. (verwacht het ong. 20 jan, 28 dagen/23 jan, 31 dagen)
Zelfs dit vind ik spannend, wat moet dat dan wel niet worden als ik denk zwanger te zijn.

Groetjes, Mickey

Terug
Bovenaan