NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

hoi mickey

dat hebben wij dus ook ... het feit dat we gestopt zijn is al zo spannend.
We moeten echt even aan het idee wennen dat we dan toch echt een gezinnetje willen maken.

ik dnek dat ik ze binnenkort ook  wel ga bestellen en ook een paar zwangerschapstesten. Het lijkt me vreselijk dat je zekerheid wil hebben door een test en je hetb ze niet in huis.

groetjes Carina

Hee dames,

heb net twee dagen ziek op bed gelegen met buikgriepvirus, en nu is het weer tijd om te forummen hahhaa
Ik dacht ook vandaag, god ik zal eens zo`n ovu test er door heen gooien, omdat ik morgen mijn eisprong verwacht. Mijn bedoeling was het eigenlijk helemaal niet om die testen te gebruiken, maar het leert je wel je lichaam kennen natuurlijk, mijn bedoeling was eigenlijk om die over een paar maanden te gebruiken, ze waren in de aanbieding  
Maar test wijst nog geen ovu uit, dus morgen dan geen ovu?!
Dat betekent dan geen cyclus van 28 dagen, das ook wel fijn om te weten dan he....

Het  is weer weekend,, heerlijk, morgenavond hebben we bezigheden rondom carnaval, ook ik kom uit brabant! Welke streek van brabant komen jullie? Ik Oss/Den Bosch/ Eindhoven.

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 22:11:46'));

Hee dames,

heb net twee dagen ziek op bed gelegen met buikgriepvirus, en nu is het weer tijd om te forummen hahhaa
Ik dacht ook vandaag, god ik zal eens zo`n ovu test er door heen gooien, omdat ik morgen mijn eisprong verwacht. Mijn bedoeling was het eigenlijk helemaal niet om die testen te gebruiken, maar het leert je wel je lichaam kennen natuurlijk, mijn bedoeling was eigenlijk om die over een paar maanden te gebruiken, ze waren in de aanbieding  
Maar test wijst nog geen ovu uit, dus morgen dan geen ovu?!
Dat betekent dan geen cyclus van 28 dagen, das ook wel fijn om te weten dan he....

Het  is weer weekend,, heerlijk, morgenavond hebben we bezigheden rondom carnaval, ook ik kom uit brabant! Welke streek van brabant komen jullie? Ik Oss/Den Bosch/ Eindhoven.

Hoi, gezellig om ook hier carnavalisten tegen te komen.
Ik kom alleen niet uit Brabant, maar uit Gelderland, en ik kan je vertellen, ook daar kunnen ze carnaval vieren.

ff een vraagje: vinden jullie het niet echoïstisch van me dat ik eerst nog een keer "onbezorgd" carnaval wil vieren voordat we voor het eggie gaan?
Sommige mensen vinden dat namelijk.

Groetjes, Mickey

heej,

Nee vind het niet egoistisch, maar stel dat je er dan na de carnaval achter komt dat je zwanger bent, ben je dan niet bang dat dat vele zuipen enzo kwaad heeft gedaan aan je ongeboren vrucht.....?
Ik zou dat namelijk wel zijn.
gebruik je nu dan tijdelijk een condoom om je cyclus gewoon op gang te laten komen? En na de carnaval voor het echt te gaan? Of gebruik je nu ook al geen echte voorbehoedsmiddelen?
Weet je, eigenlijk maakt het toch niet uit, wat jij en je partner hebben afgesproken is toch goed? Das toch niet egoistisch wat je nu doet? Er lijdt niemand onder,   ook geen ongeboren vrucht.....

xxx

Heej dames,

Willen jullie hieronder noteren de eerste dag van jullie menstruatie (laatste) en de gemiddelde duur van je cyclus, ben ergens mee bezig en dat laat ik zien als ik iedereen heb.... suprise....haha

xxx

Vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil gebruiken we een condoom.
Dat blijven we doen tot het moment dat we besluiten voor het eggie te gaan.
1 ding staat voor mij vast, drank en zwangerschap gaan voor mij niet samen.

Wat je betreft je andere vraag, mijn laatste nod was op 23 december 2006.
Voor zover ik het na 2 rondes kan zeggen is mijn cyclus ong. 30 dagen.
1e x 29, 2e keer 31.
Kom dus maar op met je verrassing

groetjes Mickey

mickey... natuurlijk ben je niet egoistisch! dat zou het zijn als je wel zwanger was!
gewoon genieten, wie weet ben je voglend jaar hartstikke zwanger of in het gunstigste geval heb je al een kleine.

wy... (het was gezellie gisteren!) mijn laatste keer ongesteld door de pil was 1 januari. Als ik een normale cyclus heb (wat dus nog afwachten is) is 28 januari mijn nod.

is je vraag zo geod beantwoord?
groetjes Carina!

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 23:40:28'));

Heej dames,

Willen jullie hieronder noteren de eerste dag van jullie menstruatie (laatste) en de gemiddelde duur van je cyclus, ben ergens mee bezig en dat laat ik zien als ik iedereen heb.... suprise....haha

xxx

Nou ben benieuwd!

1e dag laatste ongi,   26 dec 2006
cyclusduur ongeveer 32 dagen

x Fleur

Terug
Bovenaan