NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

Hallo, wat leuk zeg om het zo te zien ik wil dit ook wel!!!
Mijn nod is 22 januari dit is mijn tweede ronde.
Ik zelf ben 30 en mijn vriend is 25 we hebben een zoontje van 2 jaar en we zijn flink aan het klussen!!!
Nou ik hou jullie ook in de gaten en ben erg benieuwd hoe het deze maand verder loopt!!

Succes allemaal

Heej hallo!

Leuk dat jullie enthousiast reageren op mn verassing!
in 1 oogopzicht zien we nu hoe ver iedereen is, alleen lopen alle data`s nu erg uit een. Er zijn ook al topics geopend zag ik met NOD 1 februari! (Daar hoor ik misschienook wel bij gezien mijn laatste cyclus van 36 dagen)

Als je in het lijstje wilt, moet ik precies  weten  hoeveel dagen je cyclus is en de datum van de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik spaar er weer een paar op en dan voeg ik ze er weer bij, er komen hier zoveel nieuwe! Gezellig!

Weer een nieuwe week voor de boeg!

xxx

Leuk overzicht.

Even een vraagje. Sinds ik mijn eisprong heb gehad (volgens mijn13 kanuari) ,blijft het zo rommelen in mijn onderbuik. Ook heb ik een grote slijmprop verloren. Dit kan ik me niet herrinderen van voor mijn pil gebruik. Herkent iemand van jullie dit misschien???

groetjes linda

Hoi meiden

Vandaag erg veel afscheiding, ik snap het even niet meer?
Vandaag was dag 32 (als ik goed heb) en vorige cyclus was 44 dagen, het zou dus een voorteken van een eisprong kunnen zijn, alleen dacht ik 2 weken geleden een eisprong te voelen haha.
Hmm ik snap niks van mn cyclus maar ga vanavond toch lekker klussen haha!!

Liefs Jessy

hoi jessy.. het kan geen kwaad een keer extra te klussen toch...

groetjes Carina

hoi allemaal!!

wat duren die dagen toch lang he! ik heb zelf nog 5 dagen te gaan de 21e is mijn nod en de spanning stijgt alleen maar je word er niet goed van maar ik denk niet dat in de enige ben die in de spanning zit en met de gedachten rond loopt van zou het wel of niet raak zijn deze maand.
ik moet zeggen dat er op dit moment behoorlijk veel zwangeren zijn deze maand en nou maar hopen dat wij er ook tussen mogen zitten maar goed het is het wachten waard vind ik veel suc6 allemaal en ik lees het van zelf wel en ik laat het jullie het ook weten als het zover is.

groetjes bianca

Hoi meiden

Hier weer even een up date
Ik had vandaag en gisteren veel 'waterige' afscheiding, eisprong???
Ergens kan het best, ik zit nu op dag 32 en vorige keer was mn cyclus 44 dagen.
We klussen er lekker op los, dus we zullen moeten wachten !

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan