NOD 27 oktober

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren met een gewone test getest, want mijn online testen zijn nog niet binnen en die adere test was negatief...... Helaas, wachten op de rode duivels vandaag en op naar de volgende ronde!!!

Alle andere dames succes en laat snel iets horen!!

Liefs Kim

Heej dames,

Mijn vorige posting is nog niet zolang geleden, maar de rode duivels zijn er.
Ben net naar de wc geweest en het zijn echte Rode Duivels, dus heb een cyclus van 27 dagen....

op naar Ronde twee,
Het had zo mooi kunnen zijn, 7-7-2007, maar het had niet zo mogen zijn.
Aan de andere kant lucht het me ook wel op, ben er zoveel mee bezig en heb nu ook het gevoel dat ik me er ff een week niet mee bezig hoef te houden.

Dames succes allemaal!

Tot over een weekje denk ik....

Hallo dames,

Balen zeg dat de RD er zijn, maar op naar de volgende ronde..
Er zijn bij mij nog geen RD te bekennen, maar ik denk dat ze wel komen, zijn ze er zondag niet dan test ik opnieuw gister was ie negatief, dus ik denk dat het voor ons ook een nieuwe ronde met nieuwe kansen gaat worden, maar we wachten nog even af....

Groetjes, Ineke

Hello Ladies!

Nou mijn NOD is al weer bijna voorbij en ik heb nog steeds geen duivels gezien... ook geen krampjes, geen tekene, helemaal niets.... Beetje vreemd, ik kan er normaal de klok op gelijk zetten en zeker na de nega test van gister avodn dacht ik echt dat het door zou komen vandaag. Maar mijn lichaam is blijkbaar iets anders van plan.... Heb vandaag wel erg veel last van veel witte afscheiding, is iemand van jullie daar bekent mee???

Ik zal wel gewoon afwachten en kijken wat er gebeurt, als ik maandag nog niet ongi ben dan ga ik dinsdag weer een test doen.... ik hoop dat ik het nog zo lang vol kan houden... dat wachten is naleijk ook maar niks....

Iedereen veel succes en ik zal voor jullie duimen!!!

Liefs kim

Heej dames,

ik kan me niet herrinneren dat ik ooooooooooooit zo erg ongi ben geweest!
Zal er wel door komen omdat het de 1e ronde is.... Ik voel me ook zo belabberd vanaf mijn onderbuik de rest van mijn lichaam is brak!

Kim, knap van je dat je nog zo lang kunt wachten met testen, ik zou dat niet kunnen waarschijnlijk!

Nou succes dames...weekend..........heerlijk!

xxx

Hello Ladies,

Hier nog steeds geen rode duivels te bekennen! ik wacht nog steeds af, ik heb ook geen test in huis dus kan ik ook niet testen en probeer mezelf ervan te weerhouden om er een te kopen...

Ik probeer af te wachten tot dinsdag en dan kijken we wel verder!
Hoe is het met jullie?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan