NOD 27 oktober

Hoi dames,

k*t, krijg een enorme puist op mijn kin, ik voel het gewoon, ik denk dat het de voortekens zijn van de R.D.....

Daar gaat onze leuke datum (7-7-2007).......

Of heeft er iemand ook ooit een puist gehad en toch zwanger???

dit is echt niet leuk, op naar ronde twee zeg ik maar vast...

xxx

Heej WY2006!

Ik sta ook helemaal onder de pukkels, dus ik vrees er inderdaad ook voor....
Ronde twee komt steeds dichterbij.... Kan het toch niet helpen dat ik hoop blijf houden tot de Rode Duivels ook daadwerkelijk gearriveerd zijn...

Laten we er maar niet te veel op rekenen en vrezen voor het ergste (wat klinkt dit toch weer uber dramatisch....)

Sterkte, liefs Kim

Hee Kim, wat lees ik? kon je het niet meer volhouden???? haha kan het begrijpen hoor heb er ook moeite mee, maar heb nog steeds geen test gehaald en ga dat ook voor vrijdag niet doen (zeg ik nu) wil het eigenlijk pas zaterdag op z'n vroegst halen...

Ik voel me verder niet zo happy, kan amper nog een stap verzetten....als ik een halfuurtje heb gewandel met de hond dan krijg ik zo'n pijn in m'n buik, ik heb al meer dan 3 maanden last van m'n enkel en knie nu zit het ook rond m'n stuitje, dus ga woensdag even naar de huisarts....

Ik heb alleen wel het vermoeden dat het bij ons ook niet raak is omdat ik toch nog steeds die te agressieve baarmoederslijm heb....en daardoor de kans klein is (zeiden ze)
maar we houden moet...

tot snel ga duimen.....

liefs ineke

heej,

ik heb ook af en toe steken, in mijn stuitje, alleen dan ook echt mijn staartbeen (het onderste van je ruggengraat....betekent dat wat?
Ik heb er al een week 'last' van , dat zou dus 2 weken voor mijn ongi zijn, lijkt me ook wel ver vooruit niet?
Als zwangere vrouwen dit lezen, komt die "staartpijn" jullie bekend voor toen jullie zwanger waren, evenals de puisten?

verder af en toe ook licht in mijn hoofd, en supertrek in gezond voedsel...?????

xxx

Ohja, en dan nog iets....

Ik was gister aan het werk, en we zaten met de clienten (verstandelijk gehandicapten, laag niveau) tv te kijken, verhuisbericht.
Die vrouw kreeg haar ingerichte huiskamer te zien, en ze reageerde wel emotioneel maar niet superoverdreven, maar wie zat er enorm te brullen voor de tv???

JUIST ik....hormonen??????

xxx

Hai!
Ik zit nu ook weer helemaal onder de puistjes... maarrrrrr, bij mijn vorige zwangerschap had ik dat 9 maanden lang (niet heel fijn, maar de rest van de zwangerschap was superrrr!)!

Dus er is nog hoop voor ons!

Ik was er gisteren zo zeker van dat de RD onderweg waren, want ik had zo'n bekend gevoel in mijn buik, maar vandaag niets meer! Geen RD, geen pijn! Ik snap er niets meer van.
Morgen is mijn man vrij, en we hebben besloten dat we dan een poging met een testje gaan doen. (ik ben normaal nogal onregelmatig ongi, dus het zou best kunnen... vrijdag zou de langste cyclus zijn) Spannend hoor!

Ik duim voor jullie!!!

Hi Ladies!

Ben ik weer...
k sta ook helemaal vol met puisten... echt geen porem..... Nou heb ik dat normaal ookwel als ik geen pil slik en ongi moet worden, maar niet zoveel hoor.... Mijn wangen, mijn kin, bij mijn neus bah bah bah....

Ook heb ik een beetje een trekkend gevoel aan de zijkanten van mijn onderbuik en da vertrouw ik ook niet helemaal....

Voor de rest is mijn hoop ver weg na die nega test (maar goed ook) ik zie wel wat er vrijdag komt (of niet komt) Ik ga toch pas op zijn vroegst zaterdag weer testen..... Haal ook geen testen meer in huis!

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Liefs Kim

Ha meiden!

Houden jullie het nog vol?
Hier gelukkig nog geen RD! Ik ren de hele dag naar het toilet of het misschien toch stiekem zo ver is (hihi...)!

En bij jullie?

Saskia

Terug
Bovenaan