NOD 27 oktober

Heej ladies,

bij mij nog geen (voor) tekens van de RD....
wel overgevoelige tepels.... Trekt af en toe.
De rode duivels kan nog tot zaterdag duren (bij 28 dagen) en als ik cyclus van 30 dagen heb (voordat ik aan de pil begon) kan het pas maandag zijn.

Heb gister een lading testen besteld via babybrabbel, 6 stuks, dus ik kan vanaf zaterdag aan de gang als de R.D. er nog niet zijn.

Heb enorme poetsdrang en wil alles op orde hebben, heel irritant.
Mijn mannetje komt vanavond thuis, heerlijk op een doordeweekse dag

Ik hoef nog maar 1 hoofdstuk van mijn boek stoppen met roken, dus net voordat de rd behoren te komen, ben ik als het goed is gestopt. Vandaag mijn laatste pakje.
Kim doe je mee?

Hebben jullie msn?
Wat is jullie adressen? dan kunnen we online ook bijkletsen!

xxx

Hallo iedereen!!!

Hier ook nog geen tekens van de RD, maar dat kan nog tot vrijdag als mijn cyclus netjes 28 dagen is...

Ik ga sowieso stoppen met roken als ik deze maand zwanger ben, dus dat weet ik dit weekend en dan maandag stoppen.... owjee.....
Zo niet dan ga ik dat boek wat jij hebt ook komen WY2006, dan heb ik waarschijnlijk meer kans....

mijn msn adres is: kim_simons007@hotmail.com voor de meiden die me toe willen voegen!

Liefs Kim

Hallo,

Potver  ben nu 8 dagen overtijd en die RD die willen maar niet doorzetten.
Ik heb vandaag getest, wel een heel licht 2e streepje te zien..maar gelukkig heb ik goed de bijsluiter gelezen en daar stond in dat de kleur dan gelijk moet zijn met het controle streepje, en als je veel HCG hormoon in je urine hebt word ie zelfs donkerder dan het controle streepje.Dus het is niet bij iedere test zo : "streepje is streepje"
Gisteravond had ik wat donker bruinige afscheiding..dacht dat ik dan wel ongesteld zou moeten worden. Vanmorgen was er helemaal niks aan de hand. Nu krijg ik weer iets last van mijn rug en heb ik iets rozig/bruinige afscheiding.
Waarom stopt dat steeds en waarom zet het niet gewoon door.
Ik wacht nu al 8 dagen en het mag van mijn nu wel een keer komen, verwacht na 8 dagen toch niet meer dat mijn test nog positief gaat worden.
Ik wil gewoon snel door naar ronde 2, maar op deze manier kan ik natuurlijk helemaal niks
Moet ik pas rekenen met eerste dag van ongesteldheid als het helderrood is?

Lfs Niek

volgens mij kun je het pas ongesteld noemen als het echt helderrood is.....
of als je een maandverbandje kunt vullen??? (sorry, beetje ranzig)

xxx

En dames?

Houden we het nog?

Ik verga van de pijn in mijn onderrug, nooit echt last van gehad, het is echt zeurend, Red Devils willen op bezoek komen volgens mij....

k*t K*T !!!!

xxx

Goedemorgen meiden,

Gisteren getest, en ... niet zwanger.
Eigenlijk wisten we het al, ik voelde het al aankomen. En vanochtend: roze afscheiding. Die duivels komen me vandaag echt opzoeken denk ik!

Hmm, waarschijnlijk gaan we nu een paar maanden overslaan met proberen. Even rust in de tent. Ik ben pas in ronde 2, maar ik ben er veel te veel mee bezig.

Nou ja, we zien wel!

Groetjes,
Saskia

hallo hallo,

Nou dames, het wordt spannend deze dagen!

Voor mij nog minimaal twee dagen voordat we gaant testen (zondag), ik kan vanaf zaterdag de R.D. verwachten. heb er gemengde gevoelens over, ik weet niet of ze komen. Soms denk ik van wel, en soms denk ik van niet.

Kim wat klote dat je testen nog niet binnen zijn!!! als je ze gister heb besteld, dan heb je ze morgen wel in huis hoor, kun je nog op je NOD testen!!!!
Ik heb er nog vijf in huis, ik kan voorlopig vooruit, stel dat we dadelijk met 1 test positief testen, dan heb ik er vier over....haah, ach, die blijven jaren goed, dus misschien voor de tweede???

Nou het is bijna de 27e, ik ben benieuwd wie er morgen leuk nieuws heeft!

xxx

hallo dames,

Vandaag of morgen komen de rode duivels, ik heb het o zo bekende gevoel in mijn onderbuik, heel bekend. En als ze komen, laat ze dan snel komen, want anders duurt het allemaal zo lang.
Als ik vandaag ongi zou worden, heb ik een cyclus van 27 dagen (?)....maar misschien bne ik nog wel aan het ontpillen.

En hoest met jullie dames? Al iets bekend???

xxx

Terug
Bovenaan