nod 30 nov. we zijn met velen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik zit bij iedereen even lekker mee te lezen. Het valt me op dat er erg veel meiden zijn die hun nod op 30 nov hebben of rond die datum. Of in iedergeval als het raak is op 8 augustus uitgerekend zouden zijn.
Ik ook.
Gezellig. Misschien kunnen we elkaar hier op de hoogte houden.
Ik heb nog helemaal geen klachten maar ik hoop het echt.
Je kunt toch ook zonder klachten zwanger zijn???
Ik heb een vroege mk gehad toen had ik ook helemaal geen klachten. Of was dat misschien al een teken??
Ik hoop het zo voor jullie allemaal.
We houden elkaar op de hoogte.
Groetjes
Bloem

Ik moet ook 30 Nov. mijn nod hebben spannend allemaal .. brrr!

hoi maike
Leuk dat je zo snel reageert.
Misschien kunnen we hier een lijstje maken met iedereen die rond de 30ste haar nod heeft. Volgens mij zijn het er echt veel.
In welke ronde zitten jullie???
Groetjes
bloem

3e ronde alweer .. is allemaal spannend ik wil niet teveel hopen zoals ik de eerste keer deed want dan komen er alleen maar teleurstellingen.
Soms misselijk maarja dan ga ik gelijk weer denken van oh een kwaaltje terwijl ik misschien daarvoor 1 dropje teveel heb genomen

Hai meiden,

Ik sluit mij aan bij de groep: 28 nov. is mijn nob...
De laatste paar dagen / weken heb ik een vaag misselijkheidsgevoel, zeeeeeeer pijnlijke borsten en een "zwaar" gevoel in de buik...
Zelfs broeken zitten al een beetje strak... (zo voelt het tenminste).

Ik hoop dat het lukt. De vorige keer ging het rond 8 - 10 wken mis....

Welke "klachten" hebben jullie tot dusver?

Heeft iemand ook ervaring met een laag HCG-gehalte?
De vorige keer heb ik ca. 3 testen gedaan, welke allemaal negatief waren.
De dag dat ik mijn 1e echo had, vloeide ik... De gynaecoloog zag aan mijn baarmoeder dat er wel een vruchtje had gezeten, maar dat het al afgevoerd was...
Het lage HCG-gehalte runs in the family....

Ik heb grote angst dat het nu weer gaat gebeuren, alhoewel ik niet weet of deze angst reeel is.. Vind het allemaal superspannend.

Ik hoor graag van jullie!

Sterkte en succes de komende dagen/weken!

Gr. Estelle

Inderdaad gezellig om met z'n allen (ongeveer) gelijk de NOD te hebben. Kunnen we elkaar een beetje bezig houden in deze lange lange week.

Over kwaaltjes gesproken, ik denk dat ik gek word ofzo. Ik had in een ander topic al gezet dat ik normaal nooit een hap door mijn keel krijg (doe mn best om n bordje yoghurt naar binnen te werken) en nu ineens (sinds maandag) hongerig wakker word en vanmorgen zelfs 3 boterhammen at!! (oke, witte, maar toch!)

En ik ben altijd ontzettend anti-fruit, "het is dat het moet", zeg maar.. Terwijl ik net ineens een onbedwingbare trek in "gezond" kreeg. Ik keek in de koelkast en zag "ha, lekker, een banaan!", zeg maar, en voor ik het weet stond ik een heel net sinaasappels te persen!

Dan vraag ik je, ben ik mezelf aan het gek maken of is dit serieus niet normaal? Ik heb nog nooit van "gezonde trek" gehoord als zwangerschapssymptoom, maar dit vind ik wel heel raar hoor!

Groetjes, en een heleboel geduld gewenst voor iedereen!

Olivia

Trouwens, voor de volledigheid: mijn NOD moet ongeveer 29/11 zijn en we zitten in ronde 6 momenteel.

hallo allemaal,

ik heb dus ook rond 30/11 mijn NOD.
ik zit nu in de 5e rondje voor een tweede kindje.

Bloem, ik had bij de eerste pas na de positieve test de eerste verschijnselen dus het kan dat je nog niets voelt. Ik had wel een innestelingsbloeding, maar dacht dat het een spotting was. achteraf wist ik pas dat dat  dus een innesteling was.

Mijn enige klacht nu is dat ik veel last heb van afscheiding wat ik de vorige 4 rondes niet heb gehad.

lk ga hier nu maar vaker kijken want eigenlijk kom ik niet zo vaak op dit forum.

succes en duimen draaien maar voor elkaar

groetjes

Terug
Bovenaan