nod 30 nov. we zijn met velen

Ja ik ook de 30e met nod!! pff lijkt nog een eeuwigheid haha

hoi allemaal,
dat is toevallig, ik heb ook mijn NOD op 30/11 we zitten in de 5e ronde voor de 1e.
Ik probeer me er niet mee bezig te houden maar dat is echt onwijs moeilijk. Dit keer hebben we ovulatietesten gebruikt dus misschien heeft het ons geluk gebracht. Elk dingetje wat je voelt of ziet denk je dat het een teken kan zijn terwijl ik die eigenlijk elke keer heb gehad. Lijkt bij mijn cyclus te horen ofzo, elke maand zere borsten... au! Nog een week, afwachten maar.

Hoi meiden,
Gezellig dat jullie allemaal reageren. Leuk hoor dat we met zo veel zijn.
Nog weekje meiden. Geduld.
Ik heb nog steeds geen klachten maar ja dat wil niet alles zeggen. Toch heb ik wel een goed gevoel deze maand. Gek he maar dat heb je wel is.
We houden elkaar op de hoogte.
Groetjes
Bloem

Ha dames.

Ik heb ook op 30 nov NOD. Spannend he?!
OOk ik ben deze keer erg positief. Heb nl sinds enkele dagen menstruatiepijnen die anders zijn dan anders. Normaal heb ik ook gevoelige borsten maar die heb ik nu niet.

GR SOFIE

ja hoor, hier weer 1
ik heb ook de 30e mijn noddag.
ik zit in de 1e ronde van mijn 2e zwangerschap
ik voel me sinds gisteren behoorlijk grieperig, moe en gewoon niet lekker. bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, maar ik weet niet meer of dat al zo vroeg was.
ik wil me er nog niet zoveel op verheugen, omdat ik weet dat je lichaam je dusdanig voor de gek kan houden.
spannend, wachten wachten en daar ben ik juist zo slecht in.

Hoi dames,
Nog een paar dagen.
Hebben jullie een stabiele cyclus of een wisselende. Ik ben gezegend met een hele stabiele. Ik zal jullie donderdag meteen kunnen vertellen of het ja of nee is.
Wel lekker makkelijk hoor zo een cyclus. Maar ja het zegt ook niet alles want dit is voor ons alweer ronde 11.
Hou vol.
We houden elkaar op de hoogte.
Groetjes
Bloem

zo, lekker weer 2 werkdagen achter de rug, nu lekker weekend!
hard gewerkt dus weinig kunnen denken aan een eventuele zwangerschap. Ook wel lekker hoor want je kan jezelf behoorlijk gek maken heb ik al in de gaten.

bloem, lekker zo'n stabiele cyclus

de mijne schommelt tussen de 26 en 30 dagen

heb nog steeds geen zwangerschapssymptonen
de twijfel of het raak is word wel groter nu.
afwachten maar.

hallo

mijn nod is waarschijnlijk de 27e
ik zit nu in de 3e ronde
eerste cyclus was 28 dagen en de tweede was 37 dagen dus ik ben nu ongeveer van het gemiddelde uitgegaan
ik ben deze maand met ovulatietesten begonnen en volgens die test was mijn eisprong de 13e of 14e (ben ik vergeten, stom he hihihi) dus zou de 27e als nod wel ongeveer kloppen
ik ben echt heel erg benieuwd of het raak is
mijn "klachten" zijn:  af en toe een beetje misselijk, duizelig en een raar gevoel in mijn buik
maar ik begin nu ook een beetje lage rugpijn te krijgen net zoals ik heb als ik ongesteld moet worden dus het kan alle kanten uit
en ik weet ook dat je lijf je flink voor de gek kan houden
nog maar even wachten dus hoewel dat erg moeilijk is
allemaal veel succes met wachten en ik duim voor ons allemaal

liefs ikjes

Terug
Bovenaan