nod 30 nov. we zijn met velen

Hallo allemaal

Ik wil me graag aansluiten bij dit groepje.
Mijn naam is "Dami" 25 jaar uit Zuid Holland
Mijn NOD is 29 november heb mijn eisprong 15 november gehad
en we hebben goed rond deze datum  geklust
Dit is ronde 3 voor ons derde kindje.
We hebben een koningskoppeltje van 3 (over  twee weken 4)  en 2 jaar.

Gisteren had ik de hele dag  last een zeurige buik,maar verder nog geen verschijselen te bekennen. Is het denk ik nog ietsie te vroeg voor.

Hopelijk lopen we volgend jaar zomer allemaal waggelend rond
( moet het niet te warm worden natuurlijk)

Meiden toi toi toi met het aftellen van de laatste daagjes en een heel fijn weekend.

Groetjes Dami

mijn cyclus is ook exact altijd hetzelfde dus ik weet donderdag ook of het zover is of niet.
normaal ben ik dan bij het opstaan ongi, dus ik hoef niet de hele dag in spanning te zitten.
nog 5 dagen nagels bijten. grrrr

Ja het begint nu eindelijk op te schieten. Wil iemand mij toevoegen aan die NOD lijst want  mij lukt het echt niet. Mijn NOD is 29 november, we zitten in ronde 6 voor eerste kindje. Alvast bedankt!

Gisteren dacht ik nog: gelukkig bijna weekend, dan nog maar  2 daagjes werken en woensdag weten we meer. Maar nu wilde ik dat ik aan het werk was... beetje afleiding... pfft wat zijn die laatste dagen weer lastig...

Tot gisteren had ik nog helemaal het idee van: nu is het raak! Vrijdag enorme steek (ongeveer zoals een eisprong) en ik had gelezen dat je van de innesteling dat ook kon voelen dus ik zag het al helemaal zitten. Bovendien verder allemaal andere kwaaltjes dan andere rondes. Maar een voor een gaan die kwaaltjes weg en van mijn vertrouwen is inmiddels niets meer over. Het enige is dat ik nog wel wat moe ben (maar kan ook door het sombere weer komen), beetje misselijk (maar kan ook van de zenuwen) en steekjes in mn onderbuik (maar dat kan natuurlijk ook een voorbode van de rode duivels zijn).

Ik reken maar nergens meer op. Jammer hoor.

Hoe voelen jullie je?

hallo,

ook ik heb de 30ste NOD... (dacht dat ik me er vanmiddag bij had gezet maar is ws fout gegaan) sta ook nog niet op de NODS lijst.
succes de komende dagen.

hoi meiden
Hou vol nog even!
Olivia ik heb je erbij gezet op de nod lijst. Ik wist alleen je leeftijd niet
Jajo ik wil je er wel bij zetten of lukt het jou wel?? Anders moet je ook je gegevens even geven.
Groetjes
Bloem

Hallo Bloem,

je mag me  er wel bijzetten (weet ik zeker dat het goed kom)
alvast bedankt!

nog een paar dagen brrrrr.
voor mijn gevoel heb ik grotere borsten, maar dat kan natuurlijk ook allemaal onzin zijn.
vrijdag gaan we een weekend naar centre parcs en het zou toch wel erg leuk zijn!!!!
bah dat wachten, zo vervelend.

nog 4 (lange) dagen wachten tot de 30e..... pfffffff
Gaan jullie allemaal braaf wachten tot die dag? of testen jullie eerder of later?
Ik heb 2 x eerder het gevoel gehad dat het raak was en kon bijna niet wachten, negatief, en prompt werd ik die avond of de volgende dag ongesteld... dus ik heb me nu voorgenomen om echt te wachten tot die 30e. Zeker omdat ik nu ook echt mijn ovulatiedag wist en weet hoe lang mijn cyclus is,... ook wel handig.
Hoe gaat het bij jullie? hoe komen jullie de tijd door???

groetjes Fi

Terug
Bovenaan