nod 30 nov. we zijn met velen

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2006 12:55:15'));

Nou dat zeker veel zwangeren! Allemaal gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap ..
Bij mij nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen! Ondertussen 4 dagen over tijd. De dag dat ik ongi moest worden testje gedaan maar die gaf negatief aan  Bang voor nog een test .. Me  vriend  staat erop dat ik er nog 1tje haal! Maarja al zoveel teleurstellingen  gehad maar moet er toch aan geloven over een paar dagen als ik nog niet ongi ben.. Spannend! Duimen jullie mee?!

En voor diegene die nog verder moeten klussen .. Je moet maar zo denken klussen kan ook geen kwaad toch

Liefs, Maike!

Hey Maike,

Ik duim zeker mee! Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Ik ben nu 5 dagen over tijd en heb gisteren een testje gedaan. Die was  negatief.
Maar dit is pas mijn tweede ronde sinds ik gestopt gestopt ben met de pil, dus ik verwacht er niet al te veel van.
Maar zolang ik nog niet ongi ben, heb ik stiekem toch nog een beetje hoop.

Liefs,
Lunatje

quote: Fitje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2006 14:10:28'));

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov (helaas )
bloem kate                30 nov (zwanger)
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov (helaas )
patries81          30 nov
fitje                          30 nov (JAAAAA! ZWANGER!)
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov (helaas)
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov   (helaas )
lunatje                  29nov.

Annette        29 nov.( zwanger maar helaas mk op 4 dec)

Ben ik weer!
Bij mij nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen wordt er gek van!
30e was mijn ongi dag.. Ondertussen 2 tests gedaan allen negatief ik snap er niets meer van

Nou net nog maar een test gedaan .. Die gaf ook weer negatief aan! Terwijl mijn cyclus altijd stipt 28 of 29 dagen zijn ik snap er echt de %^*##%&! niet meer van .. Ik kan het wel uitschreeuwen op deze manier!

En bij de anderen? Al rode duivels te bekennen na zo een lange tijd wachten? Hoop echt voor iedereen die nog steeds in de zenuwen zit dat het eindelijk raak is!
En voor iedereen .. Ook die het weer opnieuw moeten proberen ik duim voor jullie!

Liefs.

Terug
Bovenaan