nod 30 nov. we zijn met velen

Hier ook nog niets te bekennen.
Als er zondag nog niets te zien is, gooi ik er maar een testje tegenaan.
Vind dat ik dan wel lang genoeg heb gewacht...

Hoi Meiden,
Ik zie dat jullie wachten met testen. Ik snap het wel hoor maar eigenlijk kan je al vanaf de dag van je nod testen. Ik weet dat bij velen het hormoon dan nog niet heel sterk is maar bij veel andere vrouwen is het al voldoende om te testen. Ik ben niet zo een heel geduldig typje dus ik had meteen getest. Bij mij was de test ook meteen positief en goed leesbaar ook.
Ik vind het knap dat jullie kunnen wachten hoor daar niet van maar je kunt een testje wagen dat scheelt toch weer wat spanning. Zeker als je net als ik een hele stabiele cyclus hebt.

Ik hoop echt dat er nog meer zwangere meiden tussen zitten.
Liefs Bloem

Ik weet het even niet meer.... 3 dagen na mijn NOD (en ik heb ovulatietesten gebruikt dus dat weet ik heel zeker) nu al 3 testen gedaan. 1 op 28e 2 op 30e en vanochtend 1. de eerste twee gaven negatief aan, maar na een dag zag je toch echt een duidelijke stip. die van vandaag gaf echt meteen een lichte stip aan. In de handleiding staat dat je dan ook zwanger bent? ook met een lichte stip? ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld en lijkt er ook niet aan te komen, niets wijst erop zoals anders....
Ik denk dat ik vanmiddag maar een digitale test ga halen en die morgen doe. Vanmiddag naar vrienden toe waar we gaan eten.. dus afleiding genoeg (hoewel, 1 vriendin is zwanger en in april uitgerekend) dus voor mij nog geen duidelijke uitslag.... Zwanger of niet... jullie horen het nog!

quote: annetteprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2006 08:05:50'));

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov (helaas )
bloem kate                30 nov (zwanger)
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov (helaas )
patries81          30 nov
fitje                          30 nov (JAAAAA! ZWANGER!)
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov (helaas)
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov   (helaas )
lunatje                  29nov.

Annette        29 nov.

Eindelijk! na drie ietwat vage tests van predictor toch maar een clear blue gedaan en die gaf superduidelijk een + aan! JAAAAAAAAAAAAAA
Happy Happy Joy Joy! aan iedereen die nog wacht of moet wachten op volgende NOD... ****************** ******************************* ************************** **********************************
*********************** *************************** ***************************** ******************************
********************* **************************** ***************************** *******************************
geluksglitters!

Jeetje, veel zwangeren onder ons. Gefeliciteerd!!
Ik wacht nog steeds ongeduldig af. Ben inmiddels 5 dagen overtijd. Had woensdag al ongi moeten worden. We gaan dinsdag a.s. testen. Ik hoop me bij de zwangeren aan
 te kunnen sluiten!!!
xxx Annette

Nou dat zeker veel zwangeren! Allemaal gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap ..
Bij mij nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen! Ondertussen 4 dagen over tijd. De dag dat ik ongi moest worden testje gedaan maar die gaf negatief aan  Bang voor nog een test .. Me  vriend  staat erop dat ik er nog 1tje haal! Maarja al zoveel teleurstellingen  gehad maar moet er toch aan geloven over een paar dagen als ik nog niet ongi ben.. Spannend! Duimen jullie mee?!

En voor diegene die nog verder moeten klussen .. Je moet maar zo denken klussen kan ook geen kwaad toch

Liefs, Maike!

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2006 12:55:15'));

Nou dat zeker veel zwangeren! Allemaal gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap ..
Bij mij nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen! Ondertussen 4 dagen over tijd. De dag dat ik ongi moest worden testje gedaan maar die gaf negatief aan  Bang voor nog een test .. Me  vriend  staat erop dat ik er nog 1tje haal! Maarja al zoveel teleurstellingen  gehad maar moet er toch aan geloven over een paar dagen als ik nog niet ongi ben.. Spannend! Duimen jullie mee?!

En voor diegene die nog verder moeten klussen .. Je moet maar zo denken klussen kan ook geen kwaad toch

Liefs, Maike!

Hey Maike,

Ik duim zeker mee! Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Ik ben nu 5 dagen over tijd en heb gisteren een testje gedaan. Die was  negatief.
Maar dit is pas mijn tweede ronde sinds ik gestopt gestopt ben met de pil, dus ik verwacht er niet al te veel van.
Maar zolang ik nog niet ongi ben, heb ik stiekem toch nog een beetje hoop.

Liefs,
Lunatje

quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2006 12:55:15'));

Liefs, Maike!

Hey Maike,

Ik duim zeker mee! Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, dus ik weet wel een beetje hoe het voelt.
Ik ben nu 5 dagen over tijd en heb gisteren een testje gedaan. Die was  negatief.
Maar dit is pas mijn tweede ronde sinds ik gestopt gestopt ben met de pil, dus ik verwacht er niet al te veel van.
Maar zolang ik nog niet ongi ben, heb ik stiekem toch nog een beetje hoop.

Liefs,
Lunatje

Terug
Bovenaan