nod 30 nov. we zijn met velen

okee, samenvattinkje op deze pagina:

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov (helaas )
bloem kate                30 nov (zwanger)
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov (helaas )
patries81          30 nov
fitje                          30 nov
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov (helaas)
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov   (helaas )
lunatje                  29nov.

Helaas na een dag vol zenuwen,nagelbijten en heel vaak een toilet bezoek
kwamen vanavond om 20.00 uur toch die vervelende duiveltjes.
Maar met frisse moet toch door naar ronde 4.

Ik weet eventjes niet meer wie het schreef,maar ook ik ben elke maand aan het bereken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn,met kerst vertellen enz enz.
Als het in ronde 4 wel zo zou zijn dan mag ik mijn mamsie op haar 50 ste verjaardag vertellen dat ze voor de 4de keer oma gaat worden.

Bloem en Ikjes van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Groetjes Dami

Spannend dames, nog 1 nachtje!
Ik schreef vanmiddag dat ik geen symptonen had .. Vanavond opeens misselijk uit het niets! Zat even op de pc, wilde naar het forum en werd misselijk dus maar even gaan liggen. Na 20 á 25 minuutjes hield het weer op! Zal wel weer dat gekke lichaam van me zijn die me voor de gek houd..
Meiden succes, we wachten met zijn allen spannend af en houden elkaar op de hoogte!
Liefs.

the mama                  30 nov
jajo                                        30 nov (helaas )
bloem kate                30 nov (zwanger)
maike                          30 nov
estelle79                  28 nov        
olivia24                  29 nov        (helaas )
brusje                        30 nov (helaas )
patries81          30 nov
fitje                          30 nov
sofie27                  30 nov
nanking                  30 nov (helaas)
ikjes                          27 nov          (ZWANGER!)
dami1981          29 nov   (helaas )
lunatje                  29nov.

Annette        29 nov.

Helaas na een dag vol zenuwen,nagelbijten en heel vaak een toilet bezoek
kwamen vanavond om 20.00 uur toch die vervelende duiveltjes.
Maar met frisse moet toch door naar ronde 4.

Ik weet eventjes niet meer wie het schreef,maar ook ik ben elke maand aan het bereken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn,met kerst vertellen enz enz.
Als het in ronde 4 wel zo zou zijn dan mag ik mijn mamsie op haar 50 ste verjaardag vertellen dat ze voor de 4de keer oma gaat worden.

Bloem en Ikjes van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Groetjes Dami

Zo meiden, misschien dat ze straks doorbreken, maar op de valreep meld ik me nog even aan bij de groep NODers rond de 30e. Gister dus Nod en nog niets te bekennen. Temp nog hoog, maar verder alle signalen de afgelopen tijd dat het niet raak is. Ben nu officieel van slag BLèèèèh. Gelukkig zo werken. Maandverband ingepakt en heerlijk afleiding hebben op mijn werk. Zullen wel weer veel zenuwachtige bezoekjes worden aan het toilet vandaag. Maar ja,   hoort erbij, niet waar!? Van de zomer mk gehad, dus denk nu te weten hoe mijn lijf voelt als ik zw ben, maar twijfel toch iedere maand weer. Om gek van te worden.
Ik duim dus met jullie mee!!
xxx Annette (ronde 9, 1e kindje)

Nou dames,

Mijn NOD was gisteren en hier is nog niets te zien.
Ik wacht tot zondag met testen omdat ik een redelijk korte cyclus heb gehad. (vorige zat op 24 dagen). Zondag zit ik dus op dag 28. Spannend dus!!!!
Ik laat natuurlijk wel weten wat het is

Voor de zwangere onder ons: Gefeliciteerd!!!!
En voor degene die (helaas) ongi zijn geworden: succes in de volgende ronde!!!

Hier ook nog geen rode duiveltjes te bekennen maar ja wie weet komt het vanavond laat pas .. Heb in ieder geval nog geen buikpijn normaal gesproken heb ik 's morgens buikpijn als ik wakker wordt en wordt ik dan die dag ongesteld .. Ik wacht nieuwsgierig af en duim vandaag voor iedereen!

Hoi Meiden
Er zijn al heel wat rode duivels gekomen. Maar hoe is het bij de rest???
Ben erg benieuwd.
Kus Bloem

Hier nog niets te bekennen. maar de dag is nog niet om. gister NOD, dus vind het allemaal maar weer spannend. Durf echt nergens op te hopen, maar onbewust doe ik het toch. Als de duivels moeten komen dan liever 4 dagen te vroeg dan 0,5 dag te laat.

nog fijn even met de duimen draaien dus. Moet vanavond nog wel even wat werken voor sinterklaasviering morgen op mijn werk(met ernstig meervoudig gehandicapten), dus dat schept weer afleiding.
xxx Annette

Terug
Bovenaan