nod 30 nov. we zijn met velen

Hoi Bloem, bedankt hoor, (hoe doe je dat toch?), ik ben trouwens 24 jaar.
Hoe is het eigenlijk met alle mensen die vóór vandaag al ongesteld zouden worden want volgens mij wordt dat niet echt bijgehouden op de lijst of ze zwanger zijn of toch niet..

Hoi Fitje, ik weet ook nog niet hoe ik de dagen moet doorkomen. Ik heb al zovaak uit zenuwen eerder getest en al zovaak zo'n stom wit staafje met maar 1 streepje gezien dat ik die eigenlijk niet meer wil zien. Dus ik wil eigenlijk toch zo lang mogelijk wachten, in ieder geval tot mijn NOD.  Woensdag moet mijn NOD zijn, en meestal word ik dan ergens in de loop van de ochtend ongesteld dus dan kan ik natuurlijk beter niet die ochtend vroeg gaan testen. Maar om nu te wachten tot donderdag, kan ik nu wel beloven maar ben ik bang dat ik toch niet red, dus het zal wel zijn als mijn ventje woensdagavond thuis komt van zn werk ofzo. (Tenzij het dan al niet meer nodig is omdat de rode duivels al gekomen zijn). Heb wel van die lekker goedkope testen gekocht op het internet, dan voel ik me iets minder schuldig als ik al op mijn NOD test. (elke keer weer  zo'n  7 euro naar de haaien word je ook niet gelukkiger van)
En verder.. ik ben blij dat ik gewoon moet werken, scheelt weer in de afleiding. En ik probeer zo nuchter mogelijk te denken. Zoiets als  "de vorige maanden ben ik er ook door gekomen dus dat gaat nu ongetwijfeld ook weer lukken". Gelukkig heb ik een vent die ook wel zenuwachtig is maar toch nuchter op zn pootjes staat. Twee van die stressers in huis helpt ook niet.

Tenslotte: Succes nog even!!
Olivia

hallo allemaal

ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief
eigenlijk had ik ook nog beter kunnen wachten........maar ja te ongeduldig he hihihihi
nu nog maar even afwachten aangezien ik niet helemaal zeker weet wanneer mijn nod is (ik denk de 27e of 28e)
en hoe is het met jullie?
houden jullie het wachten nog vol?

veel liefs ikjes

ikjes, wat jammer van de negatieve test.

ik heb geen testen in huis, ik zou me ook niet kunnen inhouden dus ik haal ze pas als ik overtijd ben.

hier is het echt spannend! vanmorgen wat rood bloed verloren, de rest van de dag niets meer.  Zo begon mijn eerste zw ook, beetje bloed voor de nod.

ik duim dus dat het een innesteling is geweest, over een paar dagen weten we meer

succes meiden!

jeetje, wat spannend..
nou ikhier op dit forum ingeschreven sta vind ik het volgens mij veel spannender dan daarvoor want nou leef ik in een keer met heel veel mensen mee.. maar dat is ook wel weer erg leuk.
maar nog 4 nachtjes slapen dan weet ik meer, en zo ook veel van ons.
al wil ik dan eigenlijk niet meteen een test doen. als ik dus niet ongesteld waordt natuurlijk.
stiekem wil ik het net als zoveel hier wel vanavond meteen doen maar dat moet maar niet..

SUCCES NOG EVEN!!!!

Hoi jajo
Ik wil je er wel bij zetten op de nod lijst maar dan moet je wel even de rest van je gegevens geven. hoe oud je bent en in welke ronde voor 1ste 2de of derde kindje??

Hoi Olivia,
Ik zal je leeftijd even invoeren als ik ook jajo invoer. Het is eigenlijk heel gemakkelijk. Je selecteerd de onderste lijst van de laatste pagina. Dan klik je op je rechtermuisknop en dan kopieren. dan kies je reageer en daar doe je weer rechtermuisknop en plakken. dan kun je iets nieuws in de tekst plaatsen en klaar.

Even voor alle meiden.
Ik duim voor iedereen. Nog even geduld.
Ik wacht met testen tot vrijdag. Mijn nod is donderdag. Als ik dan niet al ongi ben. Maar dat hopen we niet natuurlijk. Ik heb ook altijd weer veel moeite met me inhouden. Maar ik heb van mijn mk wel geleerd dat je nog een hele week negatief kunt testen voor er een positieve test komt. Gek eigenlijk wat op de verpakking staat toch echt dat je van af dag 1 kunt testen en dat de test dan al 99 procent  zeker is. Maar een paar maanden geleden was ik toch echt zwanger.

Rustig aan en we horen het wel ik hoop goed nieuws voor ons allen.
Groetjes
Bloem

Hoi allemaal,
ik sluit me aan. Verwacht de 30 ste mijn NOD. Nu maar hopen dat het bij iedereen raak is Ha ha.
Tja spannend he dat wachten. Ik word er ook niet goed van.
Wij gaan op voor een tweede. Een broertje of zusje erbij voor ons zoontje. Hoop z.s.m.
Groetjes the mama

Ha Brusje,

Ik zag dat je gisterenmorgen een korte bloeding had..
Ik had vanmorgen ook een beetje helder bloed, (mijn NOD was -dacht ik- pas woensdag) heb een tampon in gedaan maar normaal moet ik m de eerste dag wel na een paar uur wisselen omdat ie dan helemaal volgezogen is met bloed (sorry voor het ranzige) en nu is de helft nog wit na een  paar uur. Veel minder dan normaal dus.

Is er dan toch nog hoop (is dit een innesteling?) of houd ik mezelf voor de gek en ben ik gewoon (in lichtere mate) toch ongesteld geworden?

Teleurgesteld Oliviaatje

olivia en brusje, ik sluit me bij jullie aan.
ik heb vandaag ook heel ietsie pietsie bloed verloren en het leek absoluut niet op een ongesteldheid, dit was veel roder en maar een stipje, ik zag het tijdens het afvegen en later is het er niet meer geweest.
ik kon me dus niet inhouden en heb vanochtend een test gedaan en als je heel goed kijkt zie je toch echt een iemiemienie streepje, zelfs mijn man zag het.
ik schreeuw het nog niet van de daken, want ik dioe eerst morgen nog een test.
maar ik ben in ieder geval nu positief.
zo wel raar zijn, direct de eerste maand, dat was bij mijn vorige zwangerschap ook al zo.
dames ik duim ook voor jullie
suc6

Terug
Bovenaan