NOD 5 Maart

Hee Nino!

Nou, nog 3 dagen en dat is het vrijdag joh! Gaat vast snel!

Ik ben 28 jaar en mijn vriend ook. We zitten in de 3e ronde. We wonen samen sinds 4 jaar in Arnhem. Ik ben secretaresse bij een uitzendbureau.

Zo! Nu weet je wat meer van me! En jij??

xx

Hoi Meike,

Ten eerste, ....hoe is het bij jou?

Ten tweede iets over mezelf. Ik ben 24, mijn vriend stuk ouder, namelijk al 43. Hij heeft twee dochters uit zijn eerste huwelijk. Twee meiden die de helft van de tijd bij hun moeder wonen en de andere tijd bij ons. Dus gaat straks hopelijk wel wat veranderen in ons gezinsleven. En sinds ik gestopt ben met de pil hebben ze nog nooit zoveel gepraat over een broertje of zusje...dus dat is spannend.
Ik werk op een adviesbureau ook als secretaresse (managament assistente).

Goedemorgen meiden!

4 of 5 maart heb ik ook mijn NOD! Nu gister wat bruine afscheiding gehad..heel weinig..en vandaag niets meer..... owww ik zit zo in de zenuwen...als het de  zijn dan betekent dat voor deze ronde een cyclus van 17 dagen, en dat moeten we al helemaal niet hebben! Ik zit mezelf gewoon gek te maken, ik heb allemaal van die vage klachten..... ik wil me nergens op verheugen maar dat gaat erg lastig. Hoe gaat het bij jullie?

Nog even een up to date!

Heel de dag niets meer gehad..van bruine afscheiding.. maar nu net weer 2 druppels! Mijn buik en darmen gaan echt als een gek tekeer, het rommelt, krampjes, steken.... pfff...wat doet dat lichaam toch allemaal??

Hoe staat het er bij jullie voor?

he meiden   heb nu toch wel klachten .

ik lijk wel pamala anderson ,ze zwellen hele maal op.

soms wat lichte steekjes blaas hoogte,

ik hoop het maaaar probeer er niet te veel mee bezig te zijn bij mij duurt het nog 6 dagen voor nod 7maart
 ja veel plassen maar dat doe ik normaal ook .voelt nu raar met een volle blaas

groetjes iris32j 10de 2de

Hoi Meike, gisteren niets gehoord van je. Goed nieuws of slecht nieuws?
En de rest? Spannend he?!!!!
Al die klachten en we doen net of we niets voelen. Want een teleurstelling willen we niet!
Spannend!

Hallo meiden,

Het is wat he, dat wachten.... Ik heb vorige week een Rotweek gehad, door het overlijden en de crematie van mijn oma. Ze was 97, maar toch... het was wel mijn oma...
Heb nu wel heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Opgezette buik, en MOE! Maar ja, dat moe zijn komt waarschijnlijk door vorige week en de opgezette buik...?..
Voor mij nog 4 dagen wachten, NOD is 4 maart en ik wil, als het nodig is, maandag testen...

Groeten, Elinesmama

Heeeeee meiden!

Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb, was woe en do vrij en bij ons in de straat heeft de hele dag het internet en de tv eruit gelegen! Erg irrrriiitant! En gister was ik op mijn werk zo druk, geen tijd gehad om hier te kijken. Vanmiddag deed de tv het weer en sind net pas weer het internet! Gelukkig maar! Hadden met werkzaamheden hier aan de weg een kabel ofzo geraakt...handig!!

Nou, ik ben nog niet ongesteld geworden! en de klachten gaan af en aan. Soms denk ik echt, jaaaa hoor nu is het zover... maar dan is dat ook zo weer voorbij. Heb nog steeds wel last van mijn rug en af en toe ben ik een heeeel klein beetje misselijk. Maar ik durf niet te testen, omdat ik bang ben dat ik me misschien toch vergist heb met mijn eisprong en dat ie misschien wel een week later is geweest. Dan zou ik mijn NOD as maandag hebben..... maar ik die keer dat ik dacht dat mijn eisprong zou komen, veel last gehad van cervixslijm (kon echt draden trekken) en fikse steken, zoals ik die normaal ook bij mijn ei heb. Maar ben bang dat mijn lijf spelletjes met me speelt, dus wacht ik as maandag nog even af.

Wat denken jullie: die steken en dat cervixslijm? dat kan toch bijna niet anders dan mijn ei geweest zijn??????

En Nino: gister was jou NOD toch?? Hoe is het ermee? ben je ongesteld geworden?? ik hoop het niet! En het je getest??

Nou, ik hoop snel wat van jullie te horen! Heeeeel veel succes allemaal!!

Liefs Meike

Terug
Bovenaan