NOD 5 Maart

Nou, de RD zijn nog niet gekomen....maar heb wel steeds meer buikpijn, denk dat het vanavond gaat gebeuren.....Al duim ikheeeeeel hard van niet!

Hoe gaat het met jullie??

Liefs Meike

Hallo allemaal,
Ook hier is het weer wachten. Dus Meike ik weet hoe je je voelt.
De dagen vanaf je 1e menstruatiedag tot aan je eisprong is het nog wel uit te houden, maar daarna komt het grote wachten.
Mijn ei kwam deze maand laat (22 febr.), dus ik weet het niet meer.
Ik haal me ook van alles door mijn hoofd. Zit dan te bedenken dat mijn ei langer mocht groeien in de eierstokken en misschien heb ik zo wel meer kans, omdat het een goed ei is. Lachwekkend of niet.
Mijn moeder en mijn zusje hebben ook altijd een late eisprong en die hebben allebei 2 kinderen gekregen.
Zo probeer ik mezelf maar weer moed in te praten, en jullie natuurlijk.
Zolang er nog geen RD inzicht is, zijn alle kansen nog open.
Tessa

En Meike en Tessa??? Al ongesteld geworden. Ben heel benieuwd!
Ik heb hier helemaal nergens meer last van!!! Geen zeurderig gevoel in mijn buik meer  en mijn borsten voelen ook helemaal normaal aan. Maar goed ik moet ook nog een paar dagen wachten officieel. Maar  dit deel van de cyclus duurt zo lang!!
Ik ben benieuwd!

Goedemorgen!

Nou, de RD zijn hier nog niet aangekomen...... buikpijn is ook stuk minder, stik nu alleen van de pijn in mijn rug....... we wachten rustig af!

Nino, wanneer verwacht je je NOD te hebben dan, ongeveer??

xx meike

Spannend nog niets te bekennen dus! Ik duim voor je!

Ik zou vrijdag ongesteld moeten worden!

Hee Nino! Voor jou ook spannend zeg! Het is zo vrijdag....... ik duim voor je hoor!

Hier idd nog niets te bekennen, maar verwacht echt dat het elk moment gaat gebeuren. Ik bedoel, heb echt last van menstruatiepijn (buikpijn heel iets, rugpijn en beetje duizelig) en waarom zou ik dit voelen als het er niet bijna aankomt denk ik dan.....(ook weer beetje bescherming hoor!)

In iedergeval: ik blijf !!

oww Meike... ik zie nu net dat je hier ook heb gerageerd...?! Nou ik duim ook voor jou!!!

Hé Meike,

Haha, het lijkt alleen echt niet alsof het snel vrijdag word!   Nee hoor, valt best mee.
Alleen mijn verslaving voor dit forum neemt toe!

Ik kan het vast wel ergens terug lezen, maar hoe oud ben jij eigenlijk? En hoeveelste ronde etc zit jij in enzo?

groetjes

Terug
Bovenaan