NOD 5 Maart

Hoi meiden,

Bij mij neemt de spanning wel een beetje toe hoor! Nog een paar dagen. Probeer er niet mee bezig te zijn, maar ondertussen....
Hoe is het bij jullie?

Heee dames!!
Alles goed? Allemaal fijn weekend gehad? Ik hoop het!

Nou, vandaag mijn NOD....maar heb sterk het gevoel ongesteld te worden....zou erg jammer zijn, maar dat betekend wel dat mijn cyclus eindelijk 28 dagen is ipv 35! Dus dat ik een pluspunt....altijd positief blijven he?? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat en met de klachten! Mijn klachten zijn de echte ongesteldheidspijntjes, behalve de buikpijn, dat valt nog erg mee, gelukkig maar.

Liefs Meike

Hé Meike en de rest,

Ik had de afgelopen dagen steeds een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik. Was de hele dag aanwezig. Maar wilde het niet echt toegeven aan mezelf. Zondag tegen mijn vriend verteld en gezegd dat het heel misschien wel iets met zwanger zijn te maken heeft...HIj natuurlijk blij en steeds grapjes maken over dingen die ik nu niet meer mocht doen enzo.
Sinds die tijd er een stuk minder last van, haha. Dus heb mezelf misschien toch weer voor de gek gehouden haha. Einde deze week of ergens dit weekend moet ik ongesteld worden. Dus dat wacht ik eerst wel af!

Spannend dat jij  nu ongesteld moet gaan worden. En het gevoel hebt dat het gaat komen. Of is dat jezelf ook een beetje in bescherming nemen?

Hee Nino,

Ik snap wat je bedoelt hoor! bij elke 'dingetje' denk ik ook meteen dan het met zwanger zijn te maken kan hebben! Je probeerd van niet, maar ongemerkt ben je er toch mee bezig he?? Nou, voor jou word het ook spannend! Nog een weekje geduld! Duim duim duim!!!

Nou, ik hou er rekening mee dat ik ongesteld ga worden, en dat gevoel heb ik ook echt! Misschien onbewust dat ik mezelf bescherm.... ik hou je op de hoogte!!

xx meike

hoi meiden

heb al effe niet gereageerd maar ik heb ook vershillende kwaaltjes gevoelige tepels af en toe misselijkheids scheuten en erg lam geen zin in iets hebben en erg veel maagzuur af en toe zo dat het eten mee omhoog komt.
moet donderdag 2 maart  nod worden ben benieuwd het zal wel vlug zijn voor de 1ste ronde.
Maar ik zal mijn eigen wel voor de gek houden denk, kan het me niet voor stellen dat wij z,n geluk hebben.

veel stekte allemaal groetjes karin  

Hoi Meike,

Hou me maar op de hoogte ja! Ik ben erg benieuwd!

Ik hou er zelf toch ook al rekening mee dat ik één van deze dagen ongesteld zou kunnen worden.   Ook omdat ik niet precies weet wanneer mijn ei-sprong is geweest.
Ik ben uitgegaan van mijn cyclus van 26 dagen, maar heb het wel ruim aangehouden (zodat ik niet te vroeg blij ga worden).
Ik ga nu dus ook extra vaak naar de wc als ik denk wat te voelen. Heb vandaag alleen een maillot aan, wat een gedoe is dat, haha. Denk dat ik toch maar weer wat minder ga haha.

Ben ook benieuwd naar de andere dames hier. Of die al kwaaltjes hebben, al getest hebben of helaas al ongesteld zijn geworden.

Hallo allemaal,

Ja, erg is dat hè, dat je bij alle pijntjes, gevoelige tepels  of dingetjes al denkt...........zou het....? Ik eet nooit sinaasappels en ik had vorige week opeens zo'n trek daarin en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Maar ja, is dat wishfull thinking of zegt het echt iets.

Mijn NOD is 4 maart en ik hoop het echt zo erg, maar je probeert jezelf ook een beetje te beschermen. Maar hoe dan ook vind ik het dan toch erg als ik weer ongesteld word. Dus ik blijf hopen dat het dit keer raak is. Jullie ook allemaal succes meiden!

Groetjes,
Lies

Nou, de RD zijn nog niet gekomen....maar heb wel steeds meer buikpijn, denk dat het vanavond gaat gebeuren.....Al duim ikheeeeeel hard van niet!

Hoe gaat het met jullie??

Liefs Meike

Terug
Bovenaan