NOD 5 Maart

quote: Meike1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2007 11:46:32'));

Trouwens, zijn de cleurblue testen betrouwbaar? Dacht het wel he? en hebben jullie er ervaringen mee? of andere testen misschien??

Doeg!!

Hoi Meike,

Cleurblue testen  zijn betrouwbaar hoor, maar die van de  Kruidvat zijn ook goed.
Succes

Hallo dames,

Hoe is het bij jullie allemaal met de herkenbare verhalen???
Allemaal al bijna toe aan de eisprong? Of al gehad?
En hoe is het met alle dingen in de buik die we voelen?

Ben weer benieuwd!!!

Hoi Meike en de rest,

Ik heb mijn NOD ook op 5 maart. Dit is pas de 1ste ronde we hebben al een zoontje en daar was mijn cycles heel regelmatig 28 dagen.
Clearblue heeft bij mij prima gewerkt. De dag dat ik ongi moest worden teste deze al positief met een duidelijke streep.
Succes allemaal!

Hallo allemaal!

Sjonge jonge, wat duurt dat wachten lang he? Ik ga uit dat ik afgelopen ma/di mijn eisprong heb gehad (veel draderig slijm en fikse steken in buik) Dus dan is mijn NOD een weekje eerder dan gedacht, nl 26 febr.  Dus het is afwachten! Ik voel me niet anders ofzo, zal ook wel heel snel zijn mocht het gelukt zijn! Wel gevoelige tepels, dat elke dag erger word en een algemeen ongigevoel in mijn buik/benen/rug. En ik heb het warm...... maar deze klachten heb ik wel eerder gehad, dus zegt nog niets! Duim, duim duim!

En met jullie? Ben benieuwd!

Hoi Meike,

die klachten klinken wel als echte zwagerschapsverschijnselen. Maar het kan inderdaad zo veel zijn. En je wilt jezelf niet gekmaken he?! Wel ontzettend spannend!

Hallo!

Bij mij nog niks, maar volgens mij heb ik pas komend weekend, of net daarna, mijn ei. Ik heb dus een klusweekend voor de boeg...

Ik heb vorige maand twee keer voor niets getest, dus ik wil proberen te wachten tot na 4 maart... Ik had vorige maand ook last van mijn  borsten en was erg emotioneel om niks...

Groeten, Elinesmama

Hoi!

Inderdaad kunnen al die klachten van alles betekenen! En ik weet dat ook heel goed, dus ik probeer mezelf niet gek te maken en rustig te blijven. Dan is de teleurstelling als het niet gelukt is minder groot. (dat is wat ik mezelf wijs maak....haha)

Maar toch, pijnlijke tepels en borsten heb ik meestal een aantal dagen voor mijn NOD. En nu dus al eerder. En verder ben ik normaal gesproken een koukleum, maar heb het de hele dag al warm. En zweethanden. De verwarming staat ook niet aan ofzo, dus wel beetje vreemd.

Mijn borsten zijn ook steeds meer 'aanwezig'.  Jeetje, probeer je jezelf eerst wijs te maken  niet overal op te letten, doe ik het toch! Ik betrap mezelf er steeds weer op! haha, ach hoort erbij! Het is ook zo'n spannende tijd!

We blijven duimen en positief denken!

En hoe is het met de rest van de wachtende??

kus Meike

Bij mij worden met name mijn tepels pijnlijker en harder zodra mijn ei komt.
Dit duurt dan ongeveer 2 weken en dan wordt het minder.
Omdat het ook een zwangerschapsverschijnsel is, zit ik dan ook tot aan mijn ongi iedere keer aan mijn borsten te voelen of ze niet pijnlijker worden, echt om je kapot te lachen.
Tel daar nog alle steekjes bij op die ik gedurende die week voel in mijn buik en me al meerdere keren "een beetje misselijk" heb gevoeld.
Ik kan mezelf echt gek maken die 2 weken na mijn ei.
Tessa

Terug
Bovenaan