NOD 5 Maart

hoi allemaal

ik las jullie verhaaltjes en dacht zo kan ik het ook aan iemand kwijt want het is allemaal zo spannend wij zijn deze maand voor het eerst bezig en ik moet 2 maart ongi worden.
dus ben benieuwd want wij gaan  trouwen en het dan ook echt pas aan iedereen bekend maken als we dan zwanger zijn.
dus wij moeten lang onze mond houden maar dat is erg moeilijk.

maar allemaal veel succes !!!!!!!!!!!!!!!!!

mvg karin

Hoi Karin,

Join the club! Leuk dat je mee doet!

Lijkt me super voor je als het meteen raak is en dan ook nog gaan trouwen! Ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte!

groetjes Meike, 3e ronde, 1e kindje

Ik heb een paar maanden geleden digitale ovulatietesten gebruikt. Volgens mij waren deze van Clear Blue. Als uitslag kreeg je of een rondje (dan was  je nog niet vruchtbaar) of je kreeg een rondje met een gezichtje (dan  had je  binnen 24-48 uur je eisprong, dus moest je snel gaan klussen).
Ik weet nu dus dat ik als ik mijn ongi heb, ik 14 dagen daarvoor mijn eisprong heb gehad.
Tessa

Hoi meiden,

Alles goed? Hebben jullie ook steeds last van je buik en denk je van alles te voelen? Haha, ik wel! Denk steeds dat ik mijn eisprong voel (want die buikpijn kan niets anders zijn haha). Maar is waarschijnlijk veel te vroeg. Hoop het ook niet, want dan is de kans dat het raak is wel erg klein...haha!
We zien het wel weer! haha! We wachten gewoon nog even af!
Groetjes en succes allemaal weer!

he meiden van nod rond 5 maart....
Even een update van liesje... Nog geen ei te bekennen... Zelfs nog geen tekenen van een  komend  eitje!! Maar.... Volgens de berekeningen zit ie er wel aan te komen!! Dus valentijnsdag is misschien wel onze geluksdag!!
We houden elkaar op de hoogte! Klus ze, deze periode!

Groetjes Lies

Ik vind het wel grappig om te lezen dat jullie allemaal hetzelfde denken en doen als ik.
Rond mijn eisprong ben ik ook erg bewust van elk steekje in mijn onderbuik.
Alleen heb ik gedurende een paar dagen steekjes en weet dus nooit wanneer mijn ei springt.
Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus van 24 dagen en 14 dagen voor mijn NOD mijn eisprong (daar kwam ik achter door de ovulatietesten). Toch ben ik deze maand begonnen met temperaturen en het bij te houden op een lijst, omdat we het nog 2 keer willen proberen en dan door gestuurd willen worden naar de gyn. We zijn al in ronde 12 en ik ben al 34. Ben in november al een keer naar de huisarts geweest en toen mocht ik bloedprikken en mijn vriend moest een spermaonderzoek doen, maar dat was allemaal prima. Die temp.lijst houd ik nu bij, want dan heb ik die alvast voor als we naar de gyn worden gestuurd. Anders moeten we dat eerst gaan doen en zijn er zo alweer 3 maanden voorbij. En ik wil zo graag een kindje!!!!!!!!!
Tessa

Hoi allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen, en ook herkenbaar zeg !!
Ik ben op 2 februari ongesteld geworden, en hoop dat dit op 2 maart wegblijft......
We willen graag een tweede kindje.
Wat is het toch spannend, en duurd wachten lang....

Succes allemaal,

Ik ga ook mee wachten...5 maart is mijn NOD...wij zijn voor de 2e ronde bezig!
Allemaal veel succes met wachten!!

Terug
Bovenaan