NOD 5 Maart

Mijn NOD is 6 maart, dus ik kom ook gezellig meekletsen.
We zitten nu in ronde 12.
Ik begin het zo moeilijk te vinden dat wachten.
De eerste week nadat de ongi is begonnen is een rustige week, maar dan begint de onrust. Eerst klussen, klussen, klussen en dan wachten, wachten, wachten.
En je voelt van alles in je buik en je zit maar te denken, is het deze keer raak?
Nou meiden, allemaal veel succes en we praten elkaar er wel doorheen.
Tessa

Hoi Meike,

Ik denk als ik het zo lees dat je eisprong eerder gaat komen. Dus snel naar huis en je man mee sleuren haha!!!!
Ik heb zelf ook nog nooit van dat draderige slijm gehad, dus ik weet niet precies hoe lang dit zich van te voren aankondigd hoor! Misschien dat er inderdaad andere meiden zijn die daar wel ervaring mee hebben. Maar ik zag ook al een ander berichtje van jou met die vraag, dus maar even afwachten. Spannend dus!
Succes!

Hoi NinoD!

Haha, nou dan moeten we zeker aan de bak vanavond! Ik hoop echt dat het mijn ei is, dan duurt het tenminste niet zo lang meer tot mijn NOD! Ik gooi er voor de zekerheid vanavond maar een ovul.test tegenaan....maar heb wel weer last van mijn buik en steeds steekjes en ongi gevoel. Dus ik hoop het echt! We hebben alleen van het weekend alleen de vrijdagavond kunnen klussen, verder was mijn mannetje weg! Dus ik hoop dat het nog 'vers' genoeg is. En vanavond weer natuurlijk, geloof dat een ei tot 24 uur leeft, dus hoop dat we niet te laat zijn! Goh, wat een leuke verrassing zou dat zijn zeg!

Dus jij hebt ook nooit van dat draderige slijm? Was voor mij ook de eerste keer dat het me opviel.

Liefs Meike

Hoi hoi,
Hé Meike, en al lekker geklust??
Ik had ergens anders al gezet dat je 3dagen voor je ei al je slijm veranderd, 1 à 2 dagen na je ei, wordt je slijm weer normaal.

Alles verder goed met iedereen...

Hoi allemaal!

Nou, gister flink aan de bak geweest, kon niet eens  met koken beginnen, mijn vriend sleurde me meteen naar boven haha!

Mylene, bedankt voor (beide) reacties. Dus dan moet mijn ei nog komen! Gelukkig maar, was ff bang dat we te laat waren. En dan is mijn cyclus deze keer ook korter! das echt beter!

Maar heb er gistermiddag nog ff een ovul.test tegenaan gegooid, maar deze was negatief? Maar misschien dat ie dan een deze dagen positief word? Ik blijf gewoon elke dag testen.....

Hou gaat het verder met jullie? Oooooh vind het allemaal zo leuk en spannend! En zo speciaal samen met mijn vriend!

Jullie nog leuke plannen met Valentijn morgen??

Liefs Meike

Het klussen begint voor ons vanaf morgen.
Heb ik alvast een valentijnkadootje voor mijn vriend, ha ha ha!
Zei gisteren al tegen hem dat mijn ongi al bijna over was en dat we weer konden beginnen. Nou zijn ogen spraken boekdelen, twinkel, twinkel.
Tessa

Haha, nou dat is het voordeel dat mannen eigenlijk altijd wel zin hebben!
Heel veel succes deze ronde tessa!

Ik heb vanmorgen weer een ovul.test gedaan, ook weer negeatief....maar wel steeds veel slijm! snap er niets van! Misschien is mijn LH piek al  van het weekend geweest, en dan tussen de 24 en 48 uur de eisprong, dan kan het zijn dat ie natuurlijk negatief test!
(geef mezelf een beetje hoop......haha)

Maar nu had ik net een flinke pijnscheut in mijn rechterkant, dusssss denk dat dat um was! Vanavond nog maar ff aan de bak haha, arme mannen altijd....

Liefs Fleur

Trouwens, zijn de cleurblue testen betrouwbaar? Dacht het wel he? en hebben jullie er ervaringen mee? of andere testen misschien??

Doeg!!

Terug
Bovenaan