NOD 8mrt , Symptomen?

Lovebird: 
Ik hoop voor jullie dat 11maart er meer duidelijkheid komt. Niemand met een kinderwens zou zo lang moeten wachten. 
Ik duim voor jullie.?
Ja ik heb dus zojuist getest,voor NOD. En het is positief.  Maar voelt zo dubbel om dit tegen iemand te zeggen die al zolang bezig is bedenk ik me zojuist..

Gefeliciteeerd!!! Hartstikke super!!
Je moet je niet druk maken dat het de 1e keer raak is, dat anderen er langer overdoen enz. 
Dit is denk ik wel een forum waar mensen elkaar wat gunnen en blij zijn voor elkaar.
Probeer er lekker van te genieten.

@mevrouwtjetheelepel: gefeliciteerd!!!! Wat gaaf in een keer!!
Ik wilde nog even zeggen dat ik precies dezelfde klachten heb, maar ik heb een zoontje van 6 maanden dus nog niet echt een cyclus gehad ofzo. We zijn ook niet bezig met een 4e kindje!!! Maar goed hoe ik me nu voel zou ik haast zeggen dat ik weer zwanger ben... 
Ik heb dus geen idee wanneer ik kan testen, als t goed is komen er morgen testen binnen dus dan maar gelijk eentje wagen, of zal ik even wachten? Ik geef trouwens borstvoeding, merk daar overigens niks van dat het terug loopt ofzo...
De wens voor een 4e kindje is er zeker wel hoor, alleen liever met een jaartje ertussen ;) mocht het nu zo zijn, dan zijn we natuurlijk ook helemaal in de wolken hoor!! 

Hoi, mijn NOD is 7 maart. Vorige week dinsdag ineens heel erg last gehad van krampen/steken in mijn buik. Dit hield aan tot woensdag, daarna geen last meer van gehad. Nu heb ik sinds gisterochtend last van uitslag op mijn bovenbenen en mijn buik en jeuk, heeft iemand dit weleens gehad?
Normaal had ik ool altijd last van zere tepels maar sinds 3 maanden heb ik die klachten niet meer. Zijn er ook vrouwen die dit eerst wel hadden en toen ook niet meer? 

xxnellekexx  Je hebt er al 3,dus je zult vast weten wat je voelt ! Spannend! Je bent in deze 6 maanden wel ongesteld geworden toch? Dan heb je ook een eitje hoogstwaarschijnlijk, dus een baby is zeker mogelijk, ook met borstvoeding. Vriendin van mij die had dit ook. Pasgeboren dochtertje van 7maanden,borstvoeding, en zwanger. Heel knap haha. Wat spannend,  een testje kan zeker geen kwaad. Zolang je zelf weet wat je echt voelt!
Lysande
Wat vervelend van vorige maand zeg! Je kunt een testje proberen,zolang je weet dat het wel nog te vroeg kan zijn natuurlijk. Maar wie weet klopt je gevoel wel. Dat zou heel mooi zijn. Is het de 2e ronde ?
Deeehv Dankjewel ! Is gewoon zo sneu voor de vrouwen die zolang moeten wachten en een hele mallemolen in moeten. Ik roep na 1 ronde al dat het raak is,voelt gewoon wat dubbel. Maar ik ga er zeker van genieten. Voelt nog zo onwerkelijk . Wil het van de daken schreeuwen maar dat doe ik nog maar even niet haha.
Weten jullie hoe ik een fotootje kan toevoegen ?

Haha nou ik heb maar testen besteld, kan woensdag ochtend ws testen... ik ben trouwens alleen met 4 maanden eenmalig ongesteld geweest daarna niet meer (heb zo af en toe wel een zw test gedaan om te kijken of ik niet zwanger was, en dat was niet zo).
Naja ik doe woensdag wel ff testje dan...

Veerveer: 

Die steekjes herken ik wel, nu ook weer een vol en zeurderig gevoel ofzo. Wel is mijn buik opgezet en zie je echt de lijnen. Mijn nu lijkt ook wel strak te zitten alleen zijn mijn borsten niet opgezet of iets dergelijks. Die afscheiding herken ik wel, alhoewel het vanochtend er wel was en in de loop van de dag ineens niet meer. Apart! 

Lysande: 

Ja snap die frustratie, waardeloos is het haha. Ik merk het vooral aan mijn humeur dat ineens stukken beter is in de week voordat mijn menstruatie zou beginnen. Zou gewoon testen na je NOD dag en dan direct s ochtends! 

MevrouwtjeTheelepel:

Wauw wat super! En die gelukjes moet je koesteren! Is toch super! Hoop dat alles goed gaat! En wat is een BAM moeder? ? haha even nieuwsgierig. 

Blondine: 

Die steken hadden best te maken kunnen hebben met een innesteling of je hebt je eisprong gehad. Ik werd vorige maand ineens een week eerder ongesteld.. heel bijzonder. Hoop het voor je! Bedoel je uitslag in de zin van kleine bultjes soort pukkeltjes? Die heb ik namelijk ook! Op mijn benen.. 

Mijn tepels vallen nu wel weer mee en mijn borsten zijn verder niet gespannen. Wel zit mijn bh wat strakker lijkt... maar heb een cupmaat verschil dus t zou wel moeten opvallen als t zo was haha. 

Xxnellekexx:

Lastig om te schatten dan he... zou gewoon een testje doen. Kan volgens mij ook heel goed nog door je hormonen komen ook doordat je nog borstvoeding geeft. Ben wel benieuwd! Wel super gaaf zo’n groot gezin! 

Terug
Bovenaan