NOD 8mrt , Symptomen?

VeerVeer Wat fijn dat je even een beetje afleiding hebt,nu je in het buitenland zit. Dat scheelt wel een beetje. Als je thuis bent zou ik even testen met een kruitvat testje, die zijn wel betrouwbaar omdat ze al bij een lage hcg een uitslag geven. (Maar dat wist je vast al). Maar je weet het nooit he,het zou zomaar raak kunnen zijn.!ik duim voor je en hoor graag hoe de test is verlopen!

VeerVeer Wat fijn dat je even een beetje afleiding hebt,nu je in het buitenland zit. Dat scheelt wel een beetje. Als je thuis bent zou ik even testen met een kruitvat testje, die zijn wel betrouwbaar omdat ze al bij een lage hcg een uitslag geven. (Maar dat wist je vast al). Maar je weet het nooit he,het zou zomaar raak kunnen zijn.!ik duim voor je en hoor graag hoe de test is verlopen!

Nou, ik kwam vanochtend thuis, ga plassen en ik ben ongesteld. Helaas, maar nu heb ik duidelijkheid en ben eigenlijk wel blij dat ik nu na ronde 2 een redelijk normale cyclus heb. Dat ‘doet’ dat lichaam dus wel knap na 10 jaar hormonale anticonceptie. Jammer natuurlijk dat ik niet zwanger ben, maar we waren pas zo kort bezig, nog geen zorgen of tranen. Weer een nieuwe poging!

Hallo allemaal,
Ik haak ook aan, ik ben Marieke, mama van twee dochters uit mijn vorige huwelijk en zou dolgraag nog een derde kindje willen met mijn nieuwe partner. Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd! Vandaag mijn nod en nog geen menstruatie te bekennen. Ik zit in Ronde 5, en moet er eigenlijk vanuit gaan dat het wel een tijdje gaat duren, omdat ik 42 ben. Maar stiekum toch elke keer hoop dat het gelukt is. Afgelopen weekend (2 en 3 maart) roze en licht bruine afscheiding bij het afvegen waargenomen. Maar dat heb ik wel eens vaker gezien in de week voor mijn menstruatie. Verdere symthomen, ik ben vorige week twee dagen misselijk geweest na het ontbijt. Vreemde krampen voel ik nu rondom eierstokken en baarmoeder, menstruatie achtig maar dan net iets anders, en in mijn lieze vage steekjes, afwisselend van links naar rechts. Afgelopen nacht klein beetje last van maagzuur en vanmorgen weer (dat weet ik nog van mijn vorige zwangerschappen). Sinds gister aanzienlijk meer pijnlijke en zwaardere borsten. En ik heb een vreselijk zeurende lage rugpijn. Afgelopen maanden wel vaker het idee gehad dat het raak zou kunnen zijn, hoe je lichaam je voor de gek kan houden vind ik ongelooflijk! Dus ik durf niet al vandaag te testen alhoewel ik nog wel een test in de kast heb liggen. Misschien nog even een paar dagen afwachten tot zaterdag/zondag? 

Vanmorgen ook weer een test gedaan, ook die was negatief. Vandaag is mijn NOD. Vanmorgen en vanmiddag nog niks. Nu alleen een heel klein beetje bloedverlies, het is echt minimaal. Zal dit mijn NOD zijn of kan dit ook wat anders betekenen? Heb normaal ook buikpijn en nu ook niet. 
We wachten maar weer af.

VeerVeer , wat ontzettend jammer dat het toch niet raak is. Op naar de volgende ronde,je weet nu wel dat je een "duidelijke" cyclus hebt! Goed dat je er zo mee om gaat.
Marieke,  Wat leuk dat je er bij komt. Je wens voor eej kindje met je nieuwe partner is heel mooi,ongeacht je leeftijd dat speelt geen rol. Enkel kan het wat langer duren, maar ook dat hoeft niet. Je symptomen klinken wel als een beginnende zwangerschap, dit heb ik momenteel ook,en ik ben 4 weken en 2dagen ( ongeveer) . Maar je lichaam kan spelletjes spelen, en in het begin lijkt het veel op een ongesteldheid he. Als je een testje thuis hebt,en je bent over tijd,zou ik gewoon testen! En als die negatief is,en je periode blijft uit, gooi je er nog een testje tegen aan 2dagen later. Ik zal voor je duimen.

Blondine Wat vreemd, en wat een onzekere tijd voor je. Als het enkel licht bloed verlies (bij afvegen) is zou ik het niet rekenen als een ongesteldheid,mits dit aanzienlijk anders is dan normaal. Misschien is het een innesteling bloeding? Heb je nog symptomen? Misschien handig om over enkele dagen nog eens te testen. En anders lang HA te gaan ,even bloedprikken.

Ik ben helaas ongesteld geworden gisteren, mijn cycus was 32 dagen, aan de late kant doordat mijn ei later kwam, wel was mn ongesteldheid preciesop 14 dpo dus dat is wel positief.
Op naar de volgende ronde, succes iedereen met zwanger zijn of probren te worden!

Terug
Bovenaan