Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik lees even mee hier. 24 feb positieve ovulatie test gehad. Als het goed is kan ik dan over 2 dagen een zwangerschapstest doen.... wij zijn nu 3 rondes bezig. Ik heb zelf nu totaal geen gevoel omdat ik er maar van uit ga dat ik ongesteld ga worden. Het enige waar ik continue last van heb zijn buikkrampen heel laag. Zelfde plek als menstrustiepijn. En wat rommelende darmen. Ohja en wat mij ook opvalt is dat ik afgelopen 2 dagen 2 keer wat meer afscheiding had.
Ik heb al wel 1 vroege test gedaan omdat ik niet kon wachten en ja die was negatief.... ik weet niet of het te vroeg was want mijn eisprong was dus deze maand later. Daarom twijfel ik nu ook wanneer ik het beste weer kan testen....
Ik hoop voor jullie allemaal ook een positieve test!!!
Nee ik durf nog niet te testen Lysande, bang voor teleurstelling. Mijn NOD is 7 maart.
maar verder heb ik geen klachten behalve rode plekken op mijn lichaam die jeuken. Maar de steken/krampen heb ik nog nooit gehad.
Hoi dames,
vanochtend eeen heeel licht streepje en vanmiddag en wat duidelijkere!
Super blij! Heel veel succes dames! Gun het jullie allemaal en anders op naar de volgende ronde! Positief blijven ?
Liefs
Blondine;
als je NOD vrijdag is zal je donderdag al wel een vroege test kunnen doen. Ik was ook wel nerveus maar er is hier wel degelijk een streep te zien. Nerveus word je er wel van indd... snap je helemaal. Anders gewoon afwachten, pff moeilijk is dat soms.