NOD 8mrt , Symptomen?

Mijn NOD is donderdag, ga morgenochtend een test doen spannend!!   Afwachten is inderdaad erg moeilijk maar ook die onzekerheid wel of niet. Iedereen hoor je over kwaaltjes en die heb ik eigenlijk bijna niet. 

Roosenfien!! Gefeliciteerd, wat goed !!!.. hoe voel jij je ?
AliveVanD Dankjewel! Momenteel heb ik geen krampen meer,dit had ik vanaf vrijdag tot maandag ongv. Nu is het enkel wat gezeur en lage rugpijn ( Maar dit heb ik eigenlijk altijd vanwege me fibromyalgie). Mijn ei was op 21/22feb.  "Gewoon " even afwachten met testen als het testje nu negatief was,wil dat nog niets zeggen! 
BLondine Laat je wat weten als je gestest hebt? Spannend !! 
Ik ben zelf wel wat onzeker merk ik, omdat het nog 2 dagen voor me NOD is. Gewoon de angst dat het toch fout gaat ,zo pril. Terwijl ik hier geen ervaring mee heb,omdat het ronde 1 is. Maar het voelt zo onwerkelijk dat het eigenlijk bijna eng is (?).Verder qua symptomen heb ik alleen last van brandige borsten en heel veel honger, nu is dat geen probleem, ik kan het wel hebben. Maar niet misselijk o.i.d
Hoop voor jullie dat er nog meer positieve testjes komen en we allemaal in november onze lieve baby vast houden.?

VeerVeer Dankjewel! Is je nod ook de 8e? Ik had eigenlijk ook alleen maar last van krampen . Maar deze voelde wel net iets anders aan dan ongi krampen. Ik voelde dat er iets anders gebeurde dan een ongi voorbereiding haha. En vrij direct erna begonnen me borsten te branden. Maar niet elke vrouw heeft het zelfde ,zolang je ongi maar uit blijft ! En anders vandaag weer een testje er tegen aan gooien ? 
Deeehv wat vervelend zag bah.. ik wens je veel succes in de volgende ronde ! Het lukt vast wel! Positief blijven.?
Lysande Je lichaam speelt spelletjes met je,maar je mind ook! Dat is niet zo gek haha. We dromen over dingen wat ons bezig houden , bewust of onbewuste situaties verwerken we in dromen. Je symptomen zien er goed uit, test wanneer het je het wel druft of wacht op je NOD.  Ik hoop het voor je !

Ik krijg 25e mijn eerste echo, heel spannend... Ben zo bang dat er niets zit. Ik hoop dat jullie ook een positieve test in de handen krijgen, het is nog geen 8maart.

MevrouwtjeTheelepel, dit is ronde 2, NOD was 3 maart maar mijn eisprong was later dus nu ging ik van 8 maart uit ja! Tot nu toe nog geen menstruatie.... ik zit in het buitenland voor werk en wil hier eigenlijk niet testen, wat de drang gelukkig minder groot maakt ook. Morgen ben ik weer thuis dus als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik toch misschien wel testen. Maar ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog moet wennen aan geen anticonceptie nu in ronde 2, alhoewel ik natuurlijk op zwanger hoop:) Ik laat het hier wel weten. Succes met je echo de 25e, spannend!! 

Terug
Bovenaan