<p>Nog even een topic aanmaken.. zijn er meer mensen die rond 9 april hun NOD hebben, ik vind het erg spannend dit keer!</p><p>laatst heb ik er een aangemaakt omdat ik een vruchtbaarheidsonderzoek overweegde omdat we al ongeveer 2 jaar "bezig" zijn. Ondertussen heb ik mijn eerste onderzoek al gehad n.l. het bloedprikken op de schildklier en deze was goed! Mijn man gaat komende week ook voor een onderzoek. En daarna zal ik wel weer aan de beurt zijn </p><p>Echter heb ik sinds een paar dagen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. (Ik ben vorig jaar al eens aangeteld maar is helaas geindigd in een miskraam). Ik heb last van extreme vermoeidheid en koude rillingen. Dit had ik de vorige keer ook in de periode van de innesteling. Daarna zijn eigelijk alle symtomen weggegaan tot aan de 7 weken met de miskraam. Ik vind het heel erg spannend omdat ik natuurlijk zo erg hoop dat mijn gevoel goed zit! Ik wil het er niet met mn man over hebben omdat ik hem geen valse hoop wil geven. Op deze manier kan ik het toch misschien nog met iemand delen.. ??????</p><p> </p>