NOD 9 April

<p>Nog even een topic aanmaken.. zijn er meer mensen die rond 9 april hun NOD hebben, ik vind het erg spannend dit keer!</p><p>laatst heb ik er een aangemaakt omdat ik een vruchtbaarheidsonderzoek overweegde omdat we al ongeveer 2 jaar "bezig" zijn. Ondertussen heb ik mijn eerste onderzoek al gehad n.l. het bloedprikken op de schildklier en deze was goed! Mijn man gaat komende week ook voor een onderzoek. En daarna zal ik wel weer aan de beurt zijn :)</p><p>Echter heb ik sinds een paar dagen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. (Ik ben vorig jaar al eens aangeteld maar is helaas geindigd in een miskraam). Ik heb last van extreme vermoeidheid en koude rillingen. Dit had ik de vorige keer ook in de periode van de innesteling. Daarna zijn eigelijk alle symtomen weggegaan tot aan de 7 weken met de miskraam. Ik vind het heel erg spannend omdat ik natuurlijk zo erg hoop dat mijn gevoel goed zit! Ik wil het er niet met mn man over hebben omdat ik hem geen valse hoop wil geven. Op deze manier kan ik het toch misschien nog met iemand delen.. ??????</p><p> </p>
 
Wat spannend zeg! Ik hoop dat het gelukt is ? ik heb mijn nod de 12e, we hebben een hele groep met rond de 6e en rond de 13e, je bent uiteraard van harte welkom om mee te schrijven ?
 
Hee,
Ik heb ook mn nod 9 april. Ook al een tijd bezig dus wel spannend! Deze maand eindelijk mn ovulatie gevonden dus ik weet dat we rond de goede periode geklust hebben. 
Hopelijk is het raak voor je!
 
Spannend! Ik hoop het ook voor jou?
Laat je wat weten? Vind het wel leuk om te horen. M.n. als het positief is!? een week kan lang duren he? Haha
 
Spannend!!!
Ik heb mijn nod 11 april.
Dit is eingelijk onze eerste poging en ook voor ons eerste kindje.
 
Zijn er misschien dames die mij kunnen helpen? 
Sinds 2 dagen na mijn eisprong zit ik helemaal niet lekker meer in mijn vel. steken in mijn onderbuik, rommelende buik, bij vlagen misselijk, witte afscheiding, erg duizelig en moe.
Overal op internet lees je dat het bijna niet mogelijk is om zo snel al iets te voelen. Herkent iemand dit? Zou ik mezelf dit gewoon aanpraten omdat ik er zo druk mee bezig ben? Ik begin aan mezelf te twijfelen maar ik voel me echt niet lekker. 
 
Ik moet nog ruim een week wachten voordat ik een test kan doen..
Ik hoop dat ik het volhoud! 
 
 
Ook spannend bij jullie dus! Ik kan me de eerste maand ook nog heel goed herinneren. Ik voelde die maand ook vanalles.. maar heb de laatste 2 jaar geleerd dat bepaalde "symptomen" bij de tijd van de maand hoort. je dan pas op alles gaat letten en je lichaam pas leert kennen. Maar het kan natuurlijk altijd! In mijn omgeving is bijna iedereen  gelijk aangeteld. Alleen is het niet mogelijk om zo snel iets te voelen. De innesteling is pas 5 tot 8 dagen na de bevruchting. Vanaf de innesteling wordt pas hcg aangemaakt waardoor je deze symtomen krijgt. Of misschien is je eisprong toch eerder geweest dan dat je denkt? Ik hoop het in ieder geval voor je! Ik kan nu wel zeggen probeer er niet te veel mee bezig te zijn om teleurstelling te voorkomen.. maar ik weet als geen ander dat dat niet mogelijk is..? het is gewoon een heeele lange week afwachten en hopen!
 
Ik denk zelf ook dat ik er teveel mee bezig ben! We zijn nu al wat dagen verder en het voelt of ik elk moment ongesteld kan worden. Dit hoop ik natuurlijk niet. 
En wat je zegt over de eisprong misschien eerder.. zou ook nog kunnen natuurlijk. Nou we kunnen niets anders doen dan nog even een weekje wachten.. voelt als een jaar haha! 
Ik ga duimen voor ons allebei! ☘️
 
Terug
Bovenaan