NOD 9 April

Hoi meiden,
mijn nieuwsgierigheid heeft gewonnen dus gister en vandaag een test gedaan. Deze was positief!!! Wow durf het bijna niet te geloven. Ik hoop dat het goed blijft gaan.
Ik vind het wel erg sneu voor jullie. Kom ik aan met mijn eerste poging...? 
 
 
 
Echt?? Nee echt niet schuldig voelen. Het is geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan! Ik zal voor je blijven duimen dat alles goed gaat. Maar daar gaan we gewoon vanuit?
 
Ik heb er toch maar een testje tegenaan gegooid omdat ik maar een halve dag "ongesteld" ben geweest gisteren en gezien de klachten de laatste week. Ik denk dat ik een hele vage streep zie. Maar alleen als ik de test in het daglicht hou. Op papier zou 9 april mijn NOD zijn. Ik heb extra gevoelige testen van sensitest(6 dgn voor nod). Dan zou deze eigelijk toch een knalstreep moeten aangeven al toch? Ik twijfel heel erg.. normaal zou ik zeggen een streep is een streep! Maar deze streep is zó licht. Ik heb ook wel eens gelezen over een indroogstreep? Iemand een idee wat dat dan precies is? Ik zal voor de zekerheid volgende week nog een test doen. Maar wil het eigelijk een beetje uit mijn hoofd zetten ?
 
Oh Tess wat spannend! Heb je inmiddels al nog een test gedaan?
Ik had ook extra gevoelige testen maar die gaven bij mij ook geen knalstreep. Inmiddels nog steeds niet! Gelukkig geven de gewone testen van CB wel zwanger aan dus ik begin er nu steeds een beetje meer in te geloven..
 
 
Ja ik heb er nog een van clearblue gedaan, helaas niet zwanger :( ik heb wel nog steeds klachten. Erg vreemd.. maar ik ga er maar vanuit dat het klopt.
Spannend he?! Heb je al gebeld voor je eerste echo? En hoeveel weken geeft clearblue aan? Het verschilt volgens mij enorm per vrouw hoe "knal" de streep in het begin is. Dus geloof er maar in! ?
 
Terug
Bovenaan