NOD 9 April

Hallo meiden,
Ik heb ook mijn NOD 9 april.... vind het nu extra spannend gezien de klachten...  Ik duim voor ons allemaal dat het raak is!!
 
Xesther het is je eerste ronde. Misschien dat je hormoonhuishouding nog een beetje van slag is? Dat kan ook zo zijn. Toen ik net van de anticonceptie af was had ik 2 weken voor nod al krampen en misselijk. In mijn geval toen gewoon mn hormonen. 
Ik hoop dat het voor ons ook snel raak mag zijn Tess. Hier ook al ruim een jaar bezig dus dat is wel frustrerend op een gegeven moment! In het begin was ik er ook veel mee bezig tot het keer op keer teleurstelling was. Tegenwoordig ga ik er wat rustiger in :D
 
Ik duim ook voor iedereen mee? gun het iedereen zo erg!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er het laatste jaar ook niet meer zo mee bezig ben. Enkel het einde van de maand is toch altijd even spannend. Geeft veel meer rust. Maar het blijft frustrerend he? Als je alwéér ongesteld wordt.. 
Deze maand voelt het anders.. het voelt zoals ik me destijds ook voelde helemaal in het begin van de zwangerschap. Maar het kan natuurlijk ook altijd ergens anders vanaf komen. Het geeft in ieder geval wel wat extra hoop. We zullen het zien.. ik laat de 9e weten of mijn gevoel goed zat! 
 
Hoi xDeniesx, 
Ik snap dat je dat denkt. Ik ben alleen nooit aan de pil geweest. Ook geen spiraaltje oid. We gebruikten alleen condoom. ? 
Ik duim ook voor jullie!! Een jaar is al best lang, ik hoop dat het deze keer raak mag zijn. 
Liefs
 
Bij mij is het ook op 9 april. Dit is alleen de eerste nadat ik gestopt ben met de pil dus ik ga er niet van uit dat ik nu al zwanger ben. Ik heb wel het gevoel gehad dat ik mijn eisprong heb gevoeld, maar nu heb ik ook klachten die bij ongesteld worden hoort. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus werkt dus ik ben vooral heel nieuwsgierig. Ik let dan ook overal op, wat ik soms wel vervelend vind van mijzelf haha.Ik hoop voor je dat het deze keer raak is! Wachten duurt lang he?! 
 
Je weet het maar nooit palmboompje :).. meestal kan het "ontpillen" wel even duren maar ik ken meerdere mensen in de omgeving gelijk de eerste maand zijn aangeteld na het stoppen met de pil. Het is neet aannemelijk inderdaad maar alles is mogelijk. Dat je er heel veel mee bezig bent de eerste maand (en) is heel normaal. Ik denk dat iedere vrouw dat heeft! Het is immers zown grote stap en zo spannend allemaal.. wachten duurt heel lang.... ik heb me voorgenomen om tot dinsdag te wachten met testen. Ik weet nu al dat ik het niet ga volhouden haha. Ik heb extra vroege testen van sensitest. Die tot 6 dagen voor NOD 10ui hcg kunnen meten.. het kriebelt gewoon om nu al te testen maar de kans is natuurlijk groot dat het nog negatief is.. dus nog even mn geduld beproeven ?. Heel veel succes allemaal.. en veel geluk?
 
Hoi dames,
Hoe is het bij jullie? Kunnen jullie nog wachten? Ik bijna niet meer. Mijn klachten zijn sinds gister gelukkig iets minder geworden. Nog wel erg duizelig en moe. En wat gespannen borsten. Vanmorgen rond 10 uur had ik tijdens het plassen wat lichtroze bloedverlies. Het was heel licht en echt roze geen bruin. Dit kan natuurlijk mijn menstruatie zijn maar laten we hopen van niet!! Als mijn cyclus deze maand weer 34 dagen is zou ik woensdag pas ongesteld moeten worden... 
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! 
 
Terug
Bovenaan