NOD 9 April

Hoi Esther,
Ja spannend he? Duurt echt lang haha
Mijn klachten zijn erger geworden.. denk steeds meer dat het een griepje is helaas :( het lijkt me sterk om in deze week al zo'n duidelijke en hevige symptomen te hebben. Hier nog geen bloedverlies gehad. Normaal wel altijd 5-7 dagen voor mijn menstruatie. Dat is dus wel positief! Ik probeer me alleen niets in mijn hoofd te halen. Maar dat is best lastig! Hahaha
Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt bij je.. het zou zomaar innestellingsbloed kunnen zijn! Ik zal voor je duimen. Laat je wat weten? :)
 
Laten we niet hopen dat het een griepje is en dat het toch raak is! Zou zo mooi zijn...
Bij mij heeft het bloedverlies tot nu toe nog niet doorgezet, word toch wel spannend nu! Het wachten lijkt eindeloos haha. 
 
 
O wat spannend zeg! Ik heb zojuist heel lichte donkerdere afscheiding verloren. Ik denk dus dat mijn menstruatie wel gewoon onderweg is :( ik zal wel voor jou blijven duimen?
 
Hallo meiden,
Ik heb mezelf de afgelopen weken weer helemaal gek lopen maken. De rode duivels zijn hier aangekomen... dus op naar ronde 8 :-( 
 
Ah nee jammer zeg!! Hopelijk volgende keer meer geluk. ?
Tess hoe is het bij jou? 
Hier nog niets doorgezet. Gelukkig vandaag en morgen de hele dag werken, beetje afleiding! 
 
Ik heb bruinverlies.. dit heb ik meestal een aantal dagen voor mijn menstruatie.. dus onderweg denk ik ?.
Hopelijk blijft het bij jou weg Esther! Een beetje afleiding is nu wel fijn dan ja haha voel je ook nog niets aankomen? 
Op naar de volgende ronde fleurtjeroos.. hopelijk is het bij jou ook snel raak? 
 
Vandaag de NOD. Ontzettende krampen, rugpijn maar nog geen menstruatie. Een klein beetje bruinverlies.. vanmorgen een beetje rood maar hetf zet nket door..........Terwijl ik er zo van overtuigd was dat hij eraan zat te komen... Misschien een dagje later? Vandaag overdag maar weer een testje er tegenaan gegooid. Een 2v5 test, negatief! Dus ben bang dat de rode duivels er aan zitten te komen..... bah!!
Tess... bruin verlies kan toch ook voor een mogelijke zwangerschap?
 
Oh jammer Fleurtje ?
Ja dat kan inderdaad maar we gaan nu naar ronde 23 en ik heb wel geleerd om mezelf niet meer voor de gek te houden. Het is gisteren ook nog wat doorgezet, helderrood bloed. En het is nu alweer bijna weg. Mijn vorige menstruatie was ook al zo kort.. hopelijk betekend dit verder niets geks..
Op naar de volgende ronde?
 
Terug
Bovenaan