nod 9 maart meiden....

Mylene, mamasita en Liesje heeeeel veel succes!!!!
Ik duim voor jullie!!!!
Hoe gaat het vandaag!!! Iemand al een CB gehaald???
xie maantje

He Mofa, balen zeg dat ze er weer zijn. Ik hoop voor je dat de volgende ronde je meer geluk brengt. Laat 't wel weten he.

Gefeliciteerd Liesje!!  Heel veelvoor je.
, je kon 't wachten dus niet volhouden. Ik zat vanochtend ook al te twijfelen of ik niet zou testen. Toch maar niet gedaan want ik ben zo bang voor een negatiefe test. Maar weet niet of ik morgen nog zo sterk ben.

Nou, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, want getver, wat is het een vies weertje zeg. Iemand nog een goed idee voor vandaag???

X

En nu toch echt een dikke plus bij cb!!

Zwanger!! Wens jullie ook allemaal heel veel succes!!!

Groetjes Lies

Hey Liesje, een hele dikke proficiat. ik ben heel blij voor je.
Hier nog geen rd, maar dat kan bij mij. Ik test pas vanaf woensdag, als de rd er nog niet zijn. Al de anderen heel veel succes gewenst!

knuffels sita    

Goedemorgen meiden,

Nou ik heb getest en..... Negatief. Het huilen stond me nader dan het lachen, dus ik ging even op bed liggen. M'n vriend kwam toen naar boven en zag dat ik nogal van streek was. Hij vroeg wat er was, ik zei dat ik net getest had. Hij vroeg helemaal niks. Toen zei ik maar dat het negatief was. Het enige wat hij zei was oh. Toen kwamen de tranen helemaal opzetten, een beetje steun zou leuk zijn. Ik zei toen tegen hem, dat ik echt zwanger dacht te zijn, of misschien te vroeg getest. Het enige wat er uit z'n botte mond kwam was, ja wat maakt het nou uit. Ook toen ik daarop antwoordde dat ik me gewoon zo verheug erop en dat ik voor m'n gevoel al een jaar bezig ben (we moesten zwangerschap uitstellen) maaktte hij alleen een grapje ervan. Oh obsessief bezig, stresskip. ECHT NIET COOL! Wat kunnen mannen toch extreem bot zijn.
X

Hoi meiden,

maar even niet meer gereageerd, maar nu is het dag 31 (langste cyclus van mij was ook 31 dgn), en nog geen  Vorige x waren ze opeens heel vroeg, dag 26. Voelde me van de week net als Snoopy2007, en die heeft posi test. Ik heb vanmorgen getest, maar helaas negatief. Maar ja ook nog geen rd.......
Heb nog een klein beetje hoop en ga dinsdag weer testen als ze er nog niet zijn. Maar is ook pas ronde 3, maar zou natuurlijk wel leuk zijn. Mijn mannetje vond het ook jammer...

Meiden die zwanger zijn, allemaal gefeliciteerd, en de anderen, we blijven.

Liefs Rina

heeee dames   ik hier ook nog geen  te be kennen .

had vande morgen een ob in gedaan en er zat eeeen heeeel klein beetje oud bloed aan  het is nu of of maaaaar er is nog niets te bekennen in mijn slipje.

pffffffff ik heb donderdag avond getest met cbdig maar was negatief.

wacht nu tot dins en als er dan nog niets te bekennen is doe ik een test smorgens vroeg.

van mij mag hij weg blijven of snel komen en op naar de volgende ronde alleen vind ik dat een k*t maand begin december .

groetjes iris 32j 10de 2de

Terug
Bovenaan