nod 9 maart meiden....

hoi meiden!!
Ben even onzeker en hoop bij jullie even steun te vinden...
We zijn in januari gestopt met de pil maar hebben die maand het nog wel met condoom gedaan. Nu heb ik dus altijd een cyclus van 28 dgn  (met pil) en die maand kwamen de RD bij 26 dgn. Vanaf 11 februari dus voor het echie gegaan en als ik de 26 dgn aanhou zou 9 maart mijn NOD zijn geweest maar met 28 dgn vandaag.
Heb vanochtend een test gedaan en de horizontale streep was heel duidelijk en heel vaag zagen we een vericale streep.
Twijfel dus nu of ik wel of niet zwanger ben...bij mijn eerste (nu 2 jaar) was de plus zo duidelijk!!!
mams79

Hoi Mams 79,

Je moet even goed in de beschrijving kijken wat er over staat. Is het een Clear blue? dan ben je volgens de beschrijving ook zwanger bij een licht plus.
Ik had deze week een heel licht streepje bij matcare, dag erna een duidelijk streepje.
Ik zou morgen nog een x testen en alvast een klein beetje blij zijn als ik jou was!
groetjes lies

Hoi Lies,
Ja, het was een clear bleu. Dus dat geeft hoop!!
Ga vanmiddag nog maar een test halen (denk weer CB of anders een ander merk). Kan ik die morgen doen. Maar tot nu toe zijn de RD nog steeds weg gebleven. Het is de tweede maar het blijft dan toch weer spannend!! Heb ook weinig zwangerschapverschijnselen. Heb wel al twee weken pijn in de rug en een soort bandenpijn (maar dat lijkt me ng wat vroeg, bij de 1e had ik dat pas bij 10 weken). Maar dat is nu ook nog maar af en toe. Nou, hoop morgen meer nieuws te hebben!!
Gr. Mams79

heeeeee  meiden hir iris met een k*t bericht ik heb zondag de  op bezoek gekregen.

dus op naar de 11de ronde.

Hoi Meiden,

Iris wat balen voor je, ik zal voor je blijven duimen hoor!!! Hier nog geen RD te zien. Zou vanmorgen weer testen maar heb geen tests meer in huis, en ben ook wel bang voor een negatieve test..... Maar   ja, wachten is ook zo wat, dus ik ga zo ff een test halen bij de KV.

Spannend..............

Rina

Hallolo,

nou test van CB gehaald en gedaan en........ negatief..........
Wil er niet meer mee bezig zijn maar ben het toch. Temp is ook nog steeds hoog, 37,6, in andere topics lees ik dat temp omlaag gaat als je ongi er aan komt, mijn temp is al een tijdje zo hoog nu.

Ga het nu maar "gewoon" afwachten, als er volgende week nog niets qua rd's te zien is en temp blijft hoog dan nog maar een keer een test er tegenaan gooien.....

Rina

Iris, balen zeg dat je toch weer ongi bent geworden.
Rina, veel succes! Rustig af blijven wachten, die positieve test komt vanzelf wel.

Bij mij ook niks nieuws te melden. Geen rode duivels. Vrijdag gooi ik er een 2de test tegenaan, dan ben ik precies een week overtijd. Ach, ik hou me lekker druk met de kleine, schoonmaken, tuinieren en studeren. Zat te doen dus.

Liefs Mylene

Hoi Lies en andere meiden,

Na een paar onzekere dagen heb ik gisteren toch een positieve test gekregen. Ben dus...ZWANGER!! Dus tot bij de november mama's!!
Ik was hier maar heel kort maar wens iedereen al het goede toe en hopen dat jullie allemaal snel mogen volgen!!

Mams79

Terug
Bovenaan