nod 9 maart meiden....

oh Maantje, wat jammer dat je ongi bent geworden. geniet van je chocola!!

Mofa, zie boven, het is gelukt Yippie. Veel plezier in Belgie, lekker even wat afleiding.

Liesje zaterdag.... ben benieuwd, nog twee dagen wachten, zenuwslopend.

Ja ik ook nog4 daagjes wachten en dan testen......Kan bijna niet wachten. Ik heb zaterdag een feestje, dus ik zit te bedenken welk excuus ik ga gebruiken waarom ik niet drink. Valt nogal op namelijk haha.

Nou, ik ga lekker naar artis met m'n zoontje.
X

Sorry, kijk het even na en zie dat ik liesje en iris door elkaar heb gehaald. Nou ja, allebei heel veel succes met testen dit weekend ik  voor jullie.

He Mylene
Ja erg vervelend weer hoor!!!! MAar we doen er niks aan.....
Duim ook oor jou! Het weekend toch? Ik hoop het voor je!!!
Veel plezier vandaag in Artis!!!
xie maantje

Hoe is het met de andere meiden!!!!!!!?????

Haha, ik weet eindelijk ook hoe het moet! Nou, zoals je ziet: nog 1 dagje..
Aan de ene kant denk ik, ach, ik zal wel net morgen ongesteld worden, balen, zaterdag voetbalwedstrijd... Nooit leuk, ongi zijn..
Maar aan de andere kant: het is bijna tijd voor een cupmaat groter en voel allerlei dingen die ik anders niet voel!!
Spannend!!  
Ik zit echt nergens anders aan te denken.
Nu ga ik echt even wat anders doen het is super lekker weer!
ff de tuin in, of de stad. Spreek jullie snel!

x lies

Hey Meiden,

Ik ga zeker nog wachten tot woensdag met testen, want ik heb meestal een cyclus van 33 dagen en dan zou mijn NOD op woensdag zijn. Als ik echter reken vanaf mijn ei, dan zou het morgen zijn. Maar ik hou me zeker gedeisd tot woensdag. Ik voel niks komen. Ik kan ook niet echte zwangerschapsverschijnselen duiden. Soms eens dit, dan eens dat. Zo ben ik twee ochtende achter elkaar misselijk geweest, en nu weer twee dagen geen probleem. Soms doen mijn borsten pijn, soms heb ik precies elektrische schokjes die naar miijn tepels lopen, soms zijn ze gewoon gevoelig, maar meestal voel ik niets. Enkel mijn buik voelt heel opgezet aan. En dat is constant zo. Maar als ik alles bekijk, dan denk ik dat het niet genoeg is om echt zwangerschapsverschijnselen te noemen. Met het zwakke zaad van mijn man is het ook zo goed als onmogelijk. Dus ik denk dat ik gewoon de rode duivels afwacht. Want die zullen wel komen. Mijn man ging vandaag de uitslag van zijn tweede test krijgen, maar ze hebben gezegd dat hij dinsdag moet terugkomen. Ik hoop dat dat geen slecht voorteken is.

Ik hoop dat er toch enkele meiden bijzijn met een beetje goed nieuws.
Heel veel succes allemaal
sita    

Hallo lieve dames,

Nou Maantje, ik ga me bij jou aansluiten. Bij mij zijn de RD vandaag al verschenen. 1 dag voor NOD. Ik was nogal teleurgesteld.
Ik had eerlijk al zo ´n gevoel omdat ik me er teveel mee bezig hield. De eerste keer dat ik zwanger raakte was ik nogal cool en hield me er totaal niet mee bezig. Ik had zo iets van ik zie wel...! En toen was het in één x gelukt (helaas miskraam).
En daarom ga ik proberen om hier niet teveel mee bezig te zijn en ga jullie verlaten lieve meiden.
Jullie horen wel van me als ik over een maand positief test.

Ik hoop dat bij de anderen de RD niet verschijnen en dat jullie een positieve test mogen vast houden.

Veel liefs Mofa

he hallo,

Zit hier samen met m'n lief... Hebben net een test gedaan van matcare... Was ik nu maar naar de drogist geweest voor een cb..
Want.. Je raadt het al.. een heel licht streepje!!!
Morgen nog maar eens testen....
Nog steeds spannend dus!!!!!

Sterkte iedereen met wachten enzo!

x lies

ps.. kon ook niet meer tot zaterdag wachten.. haha...

Lieve Mofa!

Wat jammer voor zeg! Ik kan het me goed voor stellen hoor en ook na de vorige keer natuurlijk!! Groot gelijk!
meid heel veel succes deze maand en geniet lekker met je mannetje dan komt het vanzelf!  
Zoek je me op na een maandje? Ik wil het natuurlijk wel weten he!
Dikke zoen van maantje

Terug
Bovenaan