nod aankomend weekend?

cisgirls, gek is dat hè; dan durf je ineens geen test te doen... maar het is toch echt de beste manier om er achter te komen. Gewoon doen, weet je tenminste waar je aan toe ben.

Succes en Liefs

Hey Toulouse. Ik loop ook al de hele tijd te bedenken of ik een test zal kopen of niet. Maar meer om vandaag al te testen, zodat ik morgenochtend al weet of ik wat kan verwachten.....Maar dan denk ik weer, wat maakt het dan ook uit of ik het vanavond weet of morgenochtend. GRRRRRR!!! Ik haat deze dagen.......

Ha Yvet, wat een gedoe he?!
Koop lekker vandaag die test dan heb je die alvast in huis, dacht ik zo...
Ik koop er altijd meer dan 1 want ik weet nu al dat als ik positief test het echt niet in 1x geloof, hihi.
En stel dat je vanavond test is je urine niet helemaal zuiver (of hoe noem je dat?) dus als het negatief is kan het nog steeds zo zijn dat je morgenochtend wel positief test... dus daar wordt je ook niet blij van... tenzij: het natuurlijk POSITIEF is. Ohhhwwww ik draai helemaal door.
Gelukkig ga ik zo lekker met mijn (zwangere)vriendin naar de stad en mag ongeremd tegen haar aan zeuren over wat ik wel of niet voel.

Succes meis en ik check hier regelmatig hoor dus als je steun nodig hebt/je hart wilt luchten gewoon een berichtje plaatsen.

Nog minder dan een dag... Liefs

Hoi!!

Ik laat weer even wat van me weten. As maandag is mijn nod, zoals jullie al hadden kunnen lezen. Dag 35.

Mijn vorige cyclus was ineens 25 dagen ipv 35.
Gisteravond had ik zulke zere tepels, iets wat ik herken van mijn vorige zwangerschappen, dus heb ik vandaag getest.
Helaas negatief!  Ik was er helemaal chagerijnig van, Stom he?

Nou moet ik gewoon afwachten of ik maandag ongesteld wordt of niet. Maar de test ligt te 'branden' in de kast, haha!

Gaan jullie  morgen testen? Dat is jullie nod toch?
Succes, en ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.

liefs MM  

Hai Dames

Nou tja ik had al ongi moeten zijn maar nog steeds niet. Zit nu op dag 50 brrr wat duurt dat lang en een negatieve test helaas. Ik hoop niet dat mijn cyclussen zo lang gaat duren. Maar goed dit weekend maar weer testen en dan 's ochtends.

liefs wies

hoi hoi

Ik heb as zondag mn nod....en de spanning zit er al aardig in.hahaha
het is nog maar ronde 1 dus ik ben er op zich nog wel vrij nuchter onder.
Ben ik zwanger dan is dat helemaal toppie en anders gaan we verder met ronde 2 nieuwe ronde nieuwe kansen.

had van de week een beetje last van mn buik en wat misselijk.maar op het moment voel ik niks.....dus ik wacht rustig het weekend af(nouja rustig...met een beetje spanning dat wel)hihihi.
als ik maandag nog niet ongi ben ga ik gelijk een test doen.
Ik hou jullie op de hoogte.
heel veel succes in deze spannende dagen en ik hoop dat jullie snel zwanger worden.
Liefs Tine

NIETS nog, huh? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt maargoed de dag is nog niet voorbij...

Hoe gaat het bij jullie?

Liefs

ik heb net een test gedaan, ben niet zwanger. ik had maandag al ongesteld moeten worden, maar omdat het de eerste keer is dat ik gestopt ben met de pil komt mijn menstruatie wel later op gang. wel heb ik allerlei zwangerschapstekenen, zoals niet ongesteld, snel geiirriteerd, moe, rugpijn en kan bijna niet op mijn buik liggen omdat het zo gevoelig is. dus ik hoop dat de test op 25december aan geeft dat ik zwanger ben, anders weet ik ook niet wat er aan de hand is.. ben benieuwd!

liefs cis

Terug
Bovenaan