nod aankomend weekend?

MM dat is volgens mij goed nieuws hoor!
Als ik je nou heel zachtjes alvast feliciteer... misschien heb jij de goede lijn wel ingezet!!!
Geniet maar lekker en test je morgen weer? Ben benieuwd!

Liefs

Goede morgen

Nou helaas, vanmorgen ben ik opgestaan en werd ik ongesteld!?!
 We hadden al een klein feestje, iets te vroeg dus.
Wij (ja gelukkig mijn man ook) zagen toch echt een heeeel licht streepje gister!

Jammer maar ook wij gaan dus maar weer voor de volgende ronde.

Meiden succes!
Liefs MM

Sh#t, hier zelfde verhaal.
Vanmorgen ongesteld geworden.
Ik baal enorm, ben verdrietig en boos...

Sterkte en succes iedereen,

Liefs

Jeetje Toulouse...Kl#te he?

Ik vind het ook echt niet leuk. Het had zo leuk geweest om met kerst tegen de ouders te vertellen!!
Ik zag het al helemaal voor me...

Hopelijk hebben wij de volgende ronde meer geluk, maar ik vraag me dan steeds af: Waarom is het nou deze maand niet gelukt??

Vandaag effe een rot dag.

Liefs MM

Hoi meiden,

Effe luchten!! Ik moest gister ongi worden en ik ben altijd precies op tijd maar er is nog steeds niks en ik heb ook al een test gedaan en dat was negatief maar ik wil niet weer een test doen en teleurgesteld zijn dus ik wil wachten maar dat is moelijk!!
Ik voel steeds een druk in mijn buik maar er komt niks,ik vraag me af of ik het kan tegenhouden? Bij het plassen zit geen druppel bloed maar alleen bij het afvegen lichtrood.Als het toch moet komen, dan maar meteen want dit wachten is ook niks.
Als ik morgenavond nog niet ongi ben dan ga ik weer testen,ik kan niet wachten.

Voor iedereen waar het nog niet raak is,balen maar houd moed!!
Het lukt vast een keer.
Groetjes van Jack.

Jeetje meiden! Tot nu toe dus geen gelukkigen! Balen dat die stomme duivels bij de meeste van ons langs zijn gekomen!
Ik ben inmiddels over de ergste frustratie heen. Op zulke momenten besef ik toch altijd weer dat ik al blij moet zijn met hetgeen ik heb. Dat haalt de wens voor nog een kindje zeker niet weg.
Ik heb besloten om nu de komende 2 maanden eens te gaan tempen. Natuurlijk flink te klussen en hoop te houden. Mocht het in febr/maart nog niet raak zijn, dan ga ik maar eens langs de huisarts.
Ik blijf jullie natuurlijk allemaal volgen op het forum.En over 4 weken spreken we elkaar zoiezo vast weer in het topic "nod rond 16/17 januari'.

Dames, sterkte en tot gauw
XXXYvet

Lieve meiden, ik leef met jullie mee.
Enorm balen hè?!
Wij komen ook aan de beurt, alleen nu eventjes nog niet...
Volgende keer ben ik weer van de partij hoor.
Maar nu even chillen!!!

Heel veel Liefs

Stekte

en de meiden die nog niet sweten natuurlijk Succes!!!

hoi meiden

Nou balen zeg dat de een na de ander niet zwanger blijkt te zijn!
Bij mij nog steeds niets in aantocht......
al 5 dagen overtijd.....

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Bunzeltje

Terug
Bovenaan