nod aankomend weekend?

Ooohhh Toulouse ben je nog niet ongesteld???

Wanneer ga je nou testen??

Whoehoeoeoeoe! Spannend!
(Moest vanmorgen toen ik wakker werd als tweede aan je denken, haha!)

Teha, wat lief, dat je als tweede aan mij denkt (hmm wie was no 1 dan, hihi)

Getest en negatief, grrr
Ook niet ongesteld dus ik heb het nog niet uit mijn hoofd gezet
Wel al twee dagen kramp in onderbuik alsof ik ieder moment heel erg ongi ga worden...

Ik ga zo boodschappen doen en koop voor de zekerheid nog een tester hoor, ik wil zo’n digitale, die lijkt mij cool (moet ie natuurlijk wel “zwanger” in het schermpje krijgen)!

ben benieuwd of ik (natuurlijk weer) de enige was die niet kon wachten...

Liefs

He sjit, jammer van die test. Nouja, blijkbaar iets te vroeg getest.
Zolang je nog niet ongesteld bent kan er nog van alles gebeuren.

De eerste aan wie ik dacht was m'n kruimeltje natuurlijk.

Hmpff... moet ik nog langer wachten!!!

Sterkte..

Hier ook nog geen duivel te bekennen hoor!!! Wat is dit weer spannend! Helaas heb ik nog geen test gekocht. Wilde wel maar was met vrienden in de stad en wilde niet kopen waar zij bij waren.... Dus op zijn vroegst maandag pas, als het dan nog nodig is.
Ik heb de hele dag wel een opgeblazen gevoel in mijn buik en af en toe een bijna-misselijk gevoel. We zullen wel zien wat het gaat worden.

Toulouse...SPANNEND ook voor jou!!!! Laat je gauw horen wat een 2e test deed????

Hou me op de hoogte!
Groetjes Yvet

Nog steeds niets!!!!!! Vandaag is het koopzondag, gadenk ik toch maar kopen,,,,,

Toulouse, lees ergens dat jij een lis heb gehad??? Wat is dat precies?
Succes allemaal, voor diegenen die gister en vandaag hun nod hebben!

XXX Yvet

Goeiemorgen allemaal,
Vanmorgen weer niet ongesteld dus weer gestest, hihi, maar helaas weer negatief.
Nu ga ik niet meer testen hoor, wacht het wel af.

Hee Yvet, spannend hoor! Jij bent toch ook nooit overtijd?

Normaal gesproken ik ook niet maar omdat ik 7 wkn geleden een Lisexcisie heb gehad is mijn lijf toch anders heb ik het gevoel. Dat betekend dat een randje van mijn baarmoederhals is weggehaald ivm mogelijke kans opbaarmoederhalskanker. Elisa had dat ook en zij heeft ook het idee dat je baarmoeder daar op reageert. Mijn cyclus is verder hetzelfde maar ik voel andere dingen dan daarvoor.

Vandaag nog steeds het gevoel ik ieder moment ongi ga worden maar nog niet te zien. Zucht, het leek mij zo leuk met kerst...

Ik ben erg benieuwd naar je test, zou super geweldig zijn he!

Van de andere meiden geen tot weinig bericht, geloof dat sommige van jullie een hele onregelmatige/lange cyclus hebben he? Tja dan leer je wel geduldig te zijn, denk ik. Petje af! iig nog geen berichten van rode duivels gezien, houden zo meiden!

Liefs allemaal

Hoi,

Ik ben nieuw hier en mijn nod was 17 december, dus gisteren....
Ik ben het nog steeds niet, en dat terwijl mijn cyclus zeer, maar dan ook zeer regelmatig is!

Voor mij is dit ronde 1 (aantal maanden dat je la bezig bent denk ik, ik zit nog niet zo in die termen..)
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het na 1 x al raak zou zijn.

Vind het wel een beetje spannend worden.
Of zal dit alles psychisch zijn dat ik nu toch morgen ofzo nog ongesteld wordt...

keep my fingers crossed!!

Hoe gaat het bij jullie?

Greetz, Bunzeltje

Heb het gevoel dat de duivels vandaag gaan komen..... geen gespannen buik meer enzo. maar wat kramperig. De test ligt al wel in huis maar ik laat hem dus maar lekker dicht zitten. Getsiederrie, wat zal ik balen als het zo is!

Ik hou jullie op de hoogte.
XXX

Terug
Bovenaan