nod aankomend weekend?

quote: vetje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2005 12:30:50'));

Heb het gevoel dat de duivels vandaag gaan komen..... geen gespannen buik meer enzo. maar wat kramperig. De test ligt al wel in huis maar ik laat hem dus maar lekker dicht zitten. Getsiederrie, wat zal ik balen als het zo is!

Ik hou jullie op de hoogte.
XXX

Hoi Vetje76

Ik hoop met je mee dat het niet zo is!
Ik heb ook continue krampen, maar er komt helemaal niets....
Vlgs een vriendin met al 2 kindertjes had zij dit ook in het begin van de zwangerschap.
Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan daar dus wel van komen!

Sterkte en hopen op een goede afloop!!!!

Gr, Bunzeltje

Och, och, och, ik weet het allemaal niet meer hoor! Niet ongesteld en het gespannen gevoel in mijn buik is weer terug. Ga morgenochtend maar testen. Zo irritant, ik loop wel 5 keer per uur (ok, beetje overdreven) naar het toilet om te kijken of het niet al is doorgebroken.

Stel als het raak is...... Nee, ga er nog niet aan denken. Hoewel de teleurstelling als het niet raak is net zo groot is.
Hou jullie op de hoogte! Jullie mij?
Bunzeltje (heb ik het goed?) jij ook succes. Het kan natuurlijk gelijk de 1e keer raak zijn! Hoop het voor je.
En Toulouse, geen  nieuws is goed  nieuws, dus alles is nog mogelijk! Ik duim voor je!

hoi meiden

ik had vandaag mn nod maar ben (helaas) ongi geworden.
Dus nu gaan we voor ronde 2.
Tuurlijk vind ik het jammer maar we zijn nog maar zo kort bezig dat ik er niet van uit ging dat het snel raak zou zijn(hoopte het stiekum wel een beetje natuurlijk).
Weet nu wel dat mn cyclus echt 24 dagen is en dat vind ik ook wel fijn om te weten.

Ik lees jullie verhalen over lange cyclussen en menstruaties die weken of maanden uitblijven dan kan ik  me voorstellen  dat je daar echt gek van word.
wens jullie allemaal veel succes en ik hoop dat de meiden die al zolang niet ongi geweest zijn heel snel goed nieuws krijgen.
Ik duim voor jullie!

mijn volgende nod is 11 jan.
dus binnekort kunnen we weer flink gaan klussen.hihi

iedereen prettige dagen en gelukkig 2006
 groetjes Tine

Helaas, ook hier zijn de duivels langsgekomen vanmorgen.Stond klaar met de zwangerschapstest en toen.....
Ik voel me nu dus eigenlijk zwaar k#*!e. Op naar ronde 9. Nieuwe nod op 16 januari. Wat een eind weg weer! Bah.

Voor de rest, ik blijf voor jullie duimen!
XXX Yvet

Balen meiden, ik checkte eigenlijk voor goed nieuws en dan lees ik dit...

Yvet, ik kan mij goed indenken dat je je kl#te voelt. Irritant zeg!

Bij mij nog niets maar verwacht het ieder moment. Ga met angst en beven naar het toilet...

Sterkte, hou vol en Liefs

Hoi

Gisteren het gevoel dat ik het ben geworden maar het is niks was alleen wat met afvegen. licht rood bloed.

is dus weer afwachten.

daar wordt ik zo gek van.

Groetjes Jenny

hoi allemaal,

Daar was ik ook weer.....
Tine en Yvet, balen man! Volhouden he?
Jennifer, spannend hoor, hou ons op de hoogte.
Net als Toulouse bij mij nog niets in aantocht.
Wel gisteren een test gedaan maar die was negatief....
ik hoop dat het is omdat ik nog te weinig hormoon is???

Keep my fingers crossed!

Toulouse ook sterkte met afwachten he!

Gr, Bunzeltje

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat ik het rot vind om hier nog geen zwangere te bespeuren!
Echt niet leuk, maar moed houden voor de volgende ronde maar weer.

Zelf heb ik net getest, het is nl mijn nod vandaag.
En..... een heeeeeeel licht streepje bij de plus (claer blue).                                                             Hij is echt heel licht en en je moet hem wel op een bepaalde manier tegen het licht houden.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook op mijn nod een heeeel licht streepje en na een paar dagen ( en 3 testen verder, haha) kreeg ik pas een duidelijke streep.

Maarja, voorlopig ga ik toch maar even een klein feestje vieren met mijn man beneden!!                                
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Liefs MM

Terug
Bovenaan