NOD aanstaande maandag 23 juni EN WE GAAN ER NU ECHT VOOR!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een topic 'Reuma en zwangerschap' geopend, omdat ik overal pijn had, verschillende onderzoeken had gehad en we bang waren dat ik reuma had.
Ik vroeg mij af hoe dat gaat als je reuma hebt en zwanger wilt worden.

Inmiddels hebben we te horen gekregen dat ik geen reuma heb, maar waarschijnlijk een of ander virus door te weinig weerstand (zoals griep, maar dan heftiger).
Ik heb mijn rust nu genomen, probeer veel meer te ontspannen en het gaat inmiddels een stuk beter.

We hebben besloten dat niets ons meer in de weg staat  voor  een tweede kindje.

Meteen aan de slag gegaan uiteraard

Maandag is mijn NOD en ik ben wel benieuwd.

Ik denk dat ik gewoon ongesteld word, ik voel me  soms wel wat raar, beetje duizelig en misselijk,  en emotioneel, maar dat had ik vorige maand ook.
Ik ben wel wat vergeetachtiger (dat is wel nieuw).

Maar ik reken  nergens op, want ik wil mezelf niet meteen gek maken.

Wie heeft rond maandag ook haar NOD?

En hoe voelen jullie je?

Spannend weer he dames?

Groetjes, Anna

Hey Anna.

Fijn dat je geen reuma hebt. Da's toch ook al een hele opluchting lijkt me! Dat zo'n virus je dan zo te pakken kan nemen he? Bah...momenteel zelf wat grieperig maar dat is natuurlijk niets met zo'n virus vergeleken...maar ook altijd vervelend.

Ik heb maandag as ook m'n NOD. Tenminste als mn cyclus idd 28 dagen is en dat is tie vooralsnog wel...Vorige week maandag m'n ei gehad dus dan klopt t ook precies die 14 dagen erna. Ik ga nog niet gelijk testen hoor denk ik...eerst maar es tot woensdag of zo wachten. Heb wel wat symptomen maar niet heftig. Het meeste is ook weer voorbij geloof ik. Was rond de innesteling moe en had een zeurende pijn onderin m'n buik, zere rug, moe en verhoging. Ook zere tepels, maar geen zere of opgezwollen borsten. De misselijkheid was met name dat ik steeds van die straaltjes water in m'n mond had maar ik had geen behoefte om te spugen. Nu heb ik eigenlijk sinds eergisteren weer pijn in m'n onderbuik (eisprong-achtig) bij vlagen. Maar omdat ik grieperig ben, kan ik ook niet goed zeggen of ik daar ook klachten van heb natuurlijk. Heel irritant allemaal iig. Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, dan kan t alleen maar meevallen...er zou ook nog steeds een optie kunnen zijn dat ik aan t ontpillen ben. Ben in mei jl gestopt met de  pil. Eind volgende week zullen we t zeker weten...sterkte iig en we lezen t hier wel van elkaar!

fijn weekend!

groetjes Petra

Ohhh wat fijn om te horen Anna dat je geen Reuma hebt. Ik had nog in dat topic gevraagd hoe het met je is. Mischien wil je daar ook nog ff reageren, dan weten de andere meiden het ook. Ben echt blij voor jullie!

Ik heb donderdag a.s. mijn nod, dus komt ook dichterbij. Ik voel me de laatste dagen heel vreemd. En heb dingetjes waarvan ik denk wat is dit? Hoord dit bij misschien zwanger zijn of ben ik grieperig ofzo?

Heb sinds gisteravond bijvoorbeeld wat trekkend gevoel in mijn rechter zij. Maar sinds ik wakker ben trekt het behoorlijk. Net of er iets opgerekt word. Deze hele week slecht geslapen, elke nacht naar de wc moeten, terwijl ik dat anders nooit heb. Erg snel moe, vooral als ik dingen doe. Vanmorgen ineens met bloed in mijn mond wakker. En van de week in de auto ineens bloed in mijn mond om niks. Had wel eens met tandenpoetsen bloedend tandvlees, maar dat ging eigenlijk wel goed de laatste tijd. Ik zit al dagennnn/weken onder de pukkeltjes en plekjes. In mijn gezicht, hals, maar ook decorate (kweet ff niet meer hoe je dat schrijft, hihi) Mijn tepels zijn gevoeliger. Net wat tijgertje zegd, niet echt overgevoelige borsten, maar wel mijn tepels. Buik dat wat opgezet is. Uhm ff denken wat heb ik nog meer, hihi. Best wel veel eigenlijk. Maar ik zit dan te denken. Word ik grieperig? Heeft het te maken met stress of spanning in mijn lichaam? Maar toch wel vreemd allemaal. Temperatuur vanmorgen 36,77. Gisteravond 37,44. Dus tja!

Nog maar ff paar daagjes afwachten. Ik duim voor jullie meiden.

Liefs Nathalie

hey mama_iris! ik kon niet wachten en heb toch getest!!! en jawel

ZWANGER !!!!

ik kan t niet geloven...tis nog heel pril natuurlijk weet precies wanneer t gebeurd is, dus morgen twee weekjes zwanger (vier in de zwangerschapstelling)

************************ ************************ ************************ ************************ ***********************

glitters voor jou ook en hoop dat t heel snel voor allemaal mag gebeuren...en nu maar duimen dat t goed gaat!!!

Sterkte morgen (of eerder/later) met testen!

Tijgertje! Wat goed! Gefeliciteerd meis! Ook voor je mannetje natuurlijk
Welke ronde zat je meis? 1e kindje? Geniet er lekker van!

Liefs Nathalie

thnx Nat. Ik zat in ronde 2 maar ik heb geloof ik de 1e ronde niet eens meegemaakt omdat ik niet ongesteld ben geworden in mei. Laatste menstruatie was eind april. Maar wel dus 9 juni m'n ei had (en dus ook zwanger geraakt toen) dus ronde 2 dan.

echt bizar! jij moet ook niet zo lang meer toch? Meid, ik hoop t zo voor je...

hoop dat de glitters hun werk doen en hier nog wat extra speciaal voor jou!!!

hai mama iris

heb je je al getest ik ben benieuwd ik hoop het zo dat het raak is voor jou vandaag en voor je man natuurlijk.

hai tijgetje van harte gefeliciteerd wat gaaf voor jullie en wat lekker dat het zo snel is gegaan. hee veel geluk en laat nog wel van je horen.

hai nathalie1984 nog 3 dagen wat spannend ben je niet op van de zenuwen.
en wat denk je is het raak of niet. hou je hoofd koel.

liefs ci lo...

Hoi meiden,

Thanx voor jullie reacties!

Petra van harte gefeliciteerd! Ben echt heel blij voor je! En bedankt voor de glitters.

Ik ben inmiddels nog niet ongi maar voel wel allemaal ongi-klachten (rugpijn, buikpijn, zere schenen, hoofdpijn, gevoelige borsten) maar ook allemaal andere dingen (duizelig, misselijk, vreemde smaak, opgezet tandvlees, steekjes in mijn onderbuik  en ik zweet me een ongeluk )

Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen. Denk dat ik het uiteindelijk wel word maar ik heb er toch een wisselend gevoel over.

Blijven hopen maar he, en ik duim ook voor jullie uiteraard!

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan