A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een topic 'Reuma en zwangerschap' geopend, omdat ik overal pijn had, verschillende onderzoeken had gehad en we bang waren dat ik reuma had.
Ik vroeg mij af hoe dat gaat als je reuma hebt en zwanger wilt worden.
Inmiddels hebben we te horen gekregen dat ik geen reuma heb, maar waarschijnlijk een of ander virus door te weinig weerstand (zoals griep, maar dan heftiger).
Ik heb mijn rust nu genomen, probeer veel meer te ontspannen en het gaat inmiddels een stuk beter.
We hebben besloten dat niets ons meer in de weg staat voor een tweede kindje.
Meteen aan de slag gegaan uiteraard
Maandag is mijn NOD en ik ben wel benieuwd.
Ik denk dat ik gewoon ongesteld word, ik voel me soms wel wat raar, beetje duizelig en misselijk, en emotioneel, maar dat had ik vorige maand ook.
Ik ben wel wat vergeetachtiger (dat is wel nieuw).
Maar ik reken nergens op, want ik wil mezelf niet meteen gek maken.
Wie heeft rond maandag ook haar NOD?
En hoe voelen jullie je?
Spannend weer he dames?
Groetjes, Anna
Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een topic 'Reuma en zwangerschap' geopend, omdat ik overal pijn had, verschillende onderzoeken had gehad en we bang waren dat ik reuma had.
Ik vroeg mij af hoe dat gaat als je reuma hebt en zwanger wilt worden.
Inmiddels hebben we te horen gekregen dat ik geen reuma heb, maar waarschijnlijk een of ander virus door te weinig weerstand (zoals griep, maar dan heftiger).
Ik heb mijn rust nu genomen, probeer veel meer te ontspannen en het gaat inmiddels een stuk beter.
We hebben besloten dat niets ons meer in de weg staat voor een tweede kindje.
Meteen aan de slag gegaan uiteraard
Maandag is mijn NOD en ik ben wel benieuwd.
Ik denk dat ik gewoon ongesteld word, ik voel me soms wel wat raar, beetje duizelig en misselijk, en emotioneel, maar dat had ik vorige maand ook.
Ik ben wel wat vergeetachtiger (dat is wel nieuw).
Maar ik reken nergens op, want ik wil mezelf niet meteen gek maken.
Wie heeft rond maandag ook haar NOD?
En hoe voelen jullie je?
Spannend weer he dames?
Groetjes, Anna