NOD aanstaande maandag 23 juni EN WE GAAN ER NU ECHT VOOR!

hoihoi,
glip ff tussendoor, lees dat er getest word met predictor, deze testen zijn niet zo gevoelig als b.v kruidvat testen en predictor geeft meestal pas een week overtijd een posie resultaat/ deze test heeft meer hcg nodig, dus zal met middag urine miss, niet zo snel posie testen.

ben benieuwd of je alsnog zwanger bent. jij weet hoe het voelt. succes.

gr. bambi

volgens de testen maakt t niet uit wanneer je test. HCG zit hoe dan ook in je urine. Wel maakt t uit of je net een liter water gedronken hebt of zo...en ik heb dag voor NOD getest en hij was hartstikke blauw. Kruidvattest, waar overigens veel goeds over gezegd wordt....

Dus ik zou iig zorgen dat je al wat langer ff niet geplast hebt.
Succes en liefs...

hai mama iris
als ik jou was had ik me nog een keer getest als je wel het gevoel hebt dat je zwanger bent. ik zelf heb me ook zo vaak getest bij mijn 3 kinderen en miskraam en de keren dat het niet lukte. maar mijn testen klopten altijd. ik gebruik altijd het eigen merk van de apotheek. die kun je vanavond nog wel ophalen er is altijd een dienstdoende apotheek.
die zijn echt goed maar dan moet je wel ochtendurine gebruiken.

als ik bambi hoor over die predictor dan had ik morgen echt een andere test gedaan als je tenminste het gevoel hebt dat je zwanger bent succes.
liefs ci lo...

Hoi ben ik weer!

Nou nog steeds niet ongi, en jullie maken me toch ook wel weer een beetje zenuwachtig !

Heb net 2 etos testen gekocht, die bewaar ik voor morgenochtend mits ik komende nacht niet ongi word.
Anders bewaar ik ze voor de volgende keer.

Wel lief hoor, dat jullie zo meeleven! Dat doe ik zeker ook met jullie hoor! Bedankt!

Liefs, Anna

ha mama iris
ik hoop dat er morgen positief wordt getest.
weet je waarom je de ochtend urine moet hebben?
op je nod dag zit er hcg in je systeem maar dat is zo weinig dat wordt elke dag meer.
maar het hcg zit sochtends meer in je urine als later op de dag.  
dus als je morgen wakker wordt eerst naar de wc testen.
succes ik duim voor je liefs ci lo...

Hey Anna. Veel succes als je gaat testen morgen..maar je moet je niet laten opjagen door ons en je eigen gevoel volgen. Tuurlijk leven we allemaal mee en ik duim voor je dat je heel snel zwanger bent, of nu al natuurlijk...

succes meissie...

Hey meiden!

Helaas, vanmorgen weer negatief getest.  
Nu moet ik er maar mee stoppen, haha.
Wachten op die stomme rode duivels  dan maar he.
Ach wat zeur ik ook, tis pas de tweede ronde (eerste officiele ronde).

Volgende maand gaan we op vakantie naar Frankrijk dus dan hebben we alle tijd om te klussen

Nathalie hoe is het met jou? Hou je het nog wel uit tot morgen?
Spannend hoor, ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Petra, 10 juli is al snel he? Leuk hoor, gaat je mannetje ook mee?
Hoe vindt hij het eigenlijk allemaal? Leeft hij erg mee?

Mijn mannetje gaat eind dit jaar de dienst uit dus als het goed is hoeft hij niet meer op uitzending.
We hebben er 3 gehad, dus dat is wel genoeg lijkt me.
Tijd voor ons gezinnetje.

Ik ga vandaag lekker wat tijd met ons meisje doorbrengen, beetje tutten, naar de speeltuin ofzo.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Anna

@ Petra: voel je alsjeblieft niet bezwaard om hier te schrijven hoor, ik vind het leuk om met je mee te lezen!

Tis wel een gezellig clubje zo toch?

En geniet lekker van je zwangerschap, het is hartstikke logisch dat je zo enthousiast bent!

Liefs

Terug
Bovenaan