NOD aanstaande maandag 23 juni EN WE GAAN ER NU ECHT VOOR!

Ff een lief plaatje met jullie delen hoor.
Anna jammer dat je weer negatief getest hebt
Ik heb ook geen positieve ervaring met predictor test
De kruidvat test hoor ik idd positieve dingen over.
Op testen staan idd dat je elke moment van de dag kan testen
Maar bij mijn test via testjezelfnu staat dat je het beste ochtend urine kunt gebruiken. Idd om de redenen die jullie al hebben genoemd.

Hier nog steeds geen rd-tjes! Ik hou het ff kort maar dat wou ik ff vertellen.

Liefs Nathalie  

@MamaIris: ik zal me niet bezwaard voelen...hihihi...ik hoop dat de vakantie in France pays de l'amour, veel vruchtbaarheid zal brengen...bon chance!
Mijn mannetje gaat idd mee naar de VK hij heeft late dienst dus kunnen we mooi 's ochtends eerst naar de VK met hopelijk daarna hele goede berichten...vind t wel heel spannend allemaal...heb alleen ongelooflijk veel buikpijn. De VK zegt dat dat kan en niet erg is pas als ik hevig erbij ga vloeien dat ik moet bellen. Voor de rest kon t heel normaal zijn. De ex van mijn vriend had dat idd ook bij beide zwangerschappen...maar tis behoorlijk pijnlijk...maar ja voor goed doel zeg ik steeds....

@Nath: lief plaatje idd. Ik ga nu ff niet zoveel schrijven ben heel moe en ga ff op de bank.

Tot snel dames...knuf

Hi Tijgertje, het scheeld dat je man het een beetje weet dat zijn ex het ook had, anders ben je beide zo bezorgd als je buikpijn hebt. Als ze zeggen dat het kan moet je er idd maar op vertrouwen hè. Ik heb ook geen idee meis. Wel lief de reactie van je ouders hoor. Je paps helemaal verbaasd en je mams helemaal in vreugde, eerst niet beseffen enzo. Mijn paps zit hier wel hints te geven hoor dat ie wel graag opa wil worden, hihih. En mijn mams en schoonmoeder trouwens ook wel hoor. Kreeg bijv. kerst vorig jaar een boek van mijn schoonbroertje. Ouderschap voor Dummies. Met de boodschap erbij: ik wil graag een neefje, hihih. Maar toen waren we nog helemaal niet met onze kinderwens bezig. Des te bezonder als ik met kerst daar met een dikke buik op de bank hang, hihih.

Maar goed eerst maar eens zwanger mogen worden hè. Af en toe is het gewoon lekker om weg te zwijmelen. Vraag me wel af hoelang de rd-tjes nog welblijven.

Liefs Nathalie

Hallo Dames

Ik kom hier even binnenvallen...
Wij zitten in de tweede ronde en ik heb een onregelmatige cylus. Eerste maand na t stoppen met de pil was het 42 dagen, toen 40 dagen en zit nu op 44 dagen al
heb op 42 dagen getest en was negatief. Maar ik heb op einde van de middag om half 6 getest.. Wel met kruidvat maar dus niet met ochtendurine..
Heb nog steeds geen rd'tjes !  
Vind het wat tegenstrijdig allemaal.. Normaal heb ik twee dagen van te voren buikpijn wanneer ik ongi moet worden en slaap ik slecht. Word altijd ongi tijdens mn nacht.
Dit is nog niet het geval; Voel me verder toppie !
Zit te twijfelen of ik vrijdag nog een test zal doen, tenzij de rd'tjes er eerder zijn natuurlijk!
(heb we giga steken onder in mn ribben (net waar bh beugel zit)maar dat lijkt me er nik mee te maken hebben..

Spannend hier allemaal !

Terug
Bovenaan