NOD April 2019

Ja ik zie het ook Sunkissed! Gefeliciteerd!!

Ik baalde gisteren flink want; ongesteld.
Ongesteldheid heeft niet echt doorgezet dus dacht misschien heb ik een 'Ramboo-tje'. Dus zwangerschapstest gedaan en zag een heel licht lijntje, 5 testen verder en 5 hele lichte lijntjes. Maar ik twijfel of ik mezelf niet helemaal gek maak..
Zien jullie ook iets?
https://www.mupload.nl/img/y8t9hwbd3.jpg
Had tevens ook een clearblue wekenindicator test gedaan met zwanger/niet zwanger. Maar deze gaf 'niet zwanger' aan.
Dus ben nogal in verwarring

Deeehv: op de clear blue test zie ik zeker een streep! Wel gek dat de andere test van clear blue niet zwanger aangeeft. Er is nog hoop in ieder geval!! 
Sunkissed: Ik zie op de Kruidvat test een streep! Gefeliciteerd 

WAUW. Ik kan het niet geloven..:D Thanks! 
Ik zie op jouw testen ook lichte streepjes hoor! Met name op die van Kruitvat en ik meen die van Action?
Jouw nod is 3 of 4 april toch? Dus als de menstruatie normaal doorzet dan ben je vooralsnog overtijd nu. 
Moet je bij de Clearblue zonder wekenindicator een plusje of een streepje zien? Ik zie daar iig een streepje. 
Ik heb overal gelezen dat die wekenindicator van CB veel minder gevoelig is dus in sommige gevallen dus het kan goed dat ie zegt negatief, terwijl je wellicht wel zwanger bent maar nog erg vroeg in de zwangerschap. 
Ik denk dat wij elkaar best voorzichtig mogen feliciteren?! :D

Ga maandag in ieder geval nog eens testen!
Die zonder weken indicator moet een streepje geven.. die zie ik ook wel vrij duidelijk.
Had gelukkig een hoop verschillende testen nog in huis, dus volop getest haha.
Mijn ovulatietest gaf vorige week woensdag positief aan.. dus had mn NOD op aanstaande dinsdag gezet, maar gisteren 'ongesteld'  maar nu.. word ik langzaamaan gek haha.
Wanneer was jou NOD sunkissed? 
Wel grappig dat we vandaag beiden zo'n ochtend hebben!

Fijn om dit te kunnen delen.
Vandaag (27 dagen cyclus) of morgen (28 dagen cyclus) mijn NOD. Mijn cyclus is gemiddeld 27,5 dag namelijk.
Ik heb met 5 weken in november jl. een mk gehad. Baalde ontzettend. Daarna op reis geweest naar een Zika land waardoor ik tot en met maart moest wachten met proberen dus daar baalde ik ook van, maar wilde natuurlijk geen risico lopen.
Vind het dus erg spannend. Mijn hart zit in mijn keel pfff...
Is voor mij de eerste keer en voor jou?

Gefeliciteerd voor de mensen die zojuist een positieve test in handen hebben?
Vraagje, hebben jullie nu ook al echt symptomen of nog niet echt?

Nee ik voel niks, behalve gisteren heel erg moe ineens, maar dat kan ook gewoon komen omdat het het einde van de week was en ik een hele drukke week heb gehad.
Ik was er daardoor vanuit gegaan dat het deze maand niet gelukt was. 

@linnepin, ik had van de week hele erge steken in mn vagina en lies, dit heb ik nooit eerder gehad, geen idee of het er iets mee te maken heeft. En verder inderdaad heel moe, maar heb ook drukke tijden gehad dus weet niet zeker van welke vd twee het komt. En verder steken in de onderkant van mn buik, maar dat heb ik ook vaker. Maar durf nu nog niet te hard te juichen, maandag nog maar even een testje.
@Sunkissed: voor mij ook de eerste keer ja! Spannend ook zeker vooral na je mk. Maar wel fijn dat je nu de eerste maand dat het weer mag je meteen aantelt. We houden elkaar wel even op de hoogte over de vorderingen ;)

Terug
Bovenaan