NOD April 2019

Een hele tijd niets meer laten horen. Vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. Later dan verwacht, maar ben ook pas 3 maanden met de pil gestopt, dus ik mag nog niet klagen.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren en succes allemaal! 

Ik had Mn nod op 7 april staan.
maar denk dat ik deze een week moet verschuiven. Vorig weekend wellicht Mn eisprong gevoeld..
nadeel nu; kots misselijk, maagzuur tot de max. Houdt al 5 dagen aan nu, maar 4 dagen geleden was de test nog wit....

Hier ook ongesteld geworden. Een aantal dagen eerder dan verwacht, maar des te eerder komt m'n nieuwe eitje eraan ;)

Morgen mijn NOD. Ik had de afgelopen dagen dus ontzettend buikkramp, alsof ik ongesteld ging worden. Verbaas me eerlijk gezegd nu dus enigszins dat ik het nog niet ben, 3 dagen voor NOD begon de kramp en nu 1 dag voor NOD is alle kramp weg en nog geen druppel bloed te zien... ben toch benieuwd wanneer het komt. Heb buiten de buikpijn om ook geen klachten..

*klaag*
#&%¿^! ?
cd 34 in ronde 4 en geen idee waar ik aan toe ben... Als dit niks wordt misschien toch maar ovu testen proberen... Deze onwetendheid is ook niks. 
*einde klaag*

Ik reageer ook even, 
Allereerst gefeliciteerd voor de mensen die een positieve test hebben gehad. 
Mijn nod is 12 april maar heb al vanaf vrijdag een oplopende zwangerschapstest. Vanavond was die weer meer als gisteren. 
Ik hoop dat deze blijft plakken na een miskraam in januari. 
Wij gaan voor ons eerste kindje.

Wat fijn vlinderrrrrr, en zo lang voor je NOD al! Heb je getest vanwege symptomen of toevallig/nieuwschierig?

Ik heb soms de neiging om al te testen, morgen NOD, maar verder alleen buikkrampen en geen andere symptomen. Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik dan toch maar testen

Ik heb jullie advies nodig!
ik heb mijn NOD in april.
maar als jullie naar mijn lijstje kijken ben ik dan nu overtijd ? Of moet mijn menstruatie nog komen ivm de lange menstruatie in maart.

momenteel heb ik namelijk wel al een week last van de menstruatie krampen onder in mijn buik en gevoelige borsten

Terug
Bovenaan